Na zlecenie Ministerstwa Gospodarki konsorcjum Lowe Media i Lowe Warsaw zajmie się kampanią promocyjno-informacyjną polskiej gospodarki poza granicami naszego kraju.
Znamy wyniki przetargu do którego zgłosiły się również takie podmioty jak: Discovery Polska, Arena Media Communications i konsorcja: Media Group i Legend Group; MediaCap i Star Media; Infinity Media i Walk Creative. Ministerstwo przeznaczyło na kampanię 18,5 mln złotych. Działania informacyjne mają zachęcić zagraniczne firmy do nawiązania kontaktów gospodarczych z polskimi przedsiębiorcami, promować polską gospodarkę i kreować wizerunek naszego kraju jako nowoczesnego i otwartego na nowe kontakty miejsca, gdzie warto inwestować i „robić biznes”.
Lowe Media i Lowe Warsaw przygotują reklamy na potrzeby kampanii, a także zajmą się planowaniem i zakupem mediów w Niemczech, Brazylii, Chinach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Całość kampanii potrwa do końca października, ale w każdym kraju obejmie inne nośniki i będzie realizowana w innym terminie. W Chinach zostanie przeprowadzona w prasie i na nośnikach in- i out-door. Na pozostałych zagranicznych rynkach działania mediowe obejmą wyłącznie telewizję.
JK