Trwa odliczanie do największego tej jesieni wydarzenia dla branży reklamowej i poligraficznej. 9 i 10 września 200 wystawców wypełni Centrum Expo XXI w Warszawie. Wśród nich uwagę zwraca potężna grupa targowych debiutantów. Po raz pierwszy swoje stoiska zaprezentuje blisko 50 firm.
7. edycja targów zapowiada się rekordowo. Organizator imprezy może mówić o wyjątkowym zainteresowaniu udziałem w Festiwalu. Praktycznie cała powierzchnia targowa została wykupiona. Wśród nowych wystawców nie brakuje firm o szerokim spectrum działania, agencji reklamowych, producentów funkcjonalnych i sprawdzonych artykułów promocyjnych, projektantów i producentów POS i niestandardowych gadżetów dla każdego. W gronie wystawców Festiwalu pojawiły się firmy z branży eventowej oferujące m.in. przestrzeń na organizację eventów, usługi czy też sprzęt, które idealnie uzupełniają ofertę producentów i importerów z branży reklamowej. Obecny od ubiegłego roku na targach sektor opakowaniowy również nieustająco się rozrasta i będzie silniej reprezentowany na Festiwalu. Warto zwrócić także uwagę na obecność międzynarodowych firm, ważnych graczy na europejskim rynku reklamowym.
Strzałem w dziesiątkę okazał się pomysł podziału targowej powierzchni na dwa sektory: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Ten drugi sektor przyciągnął imponującą liczbę drukarń, dystrybutorów maszyn oferujących najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. W opinii organizatora targów, efektem polepszającej się koniunktury na rynku oraz rosnącego znaczenia Festiwalu jest powrót do grona wystawców kilku firm, które po przerwie ponownie uwierzyły w marketingową i biznesową siłę wrześniowych targów.
– Jesteśmy zadowoleni, że Festiwal został doceniony przez branżę i z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Mamy nadzieję, że nasza kompleksowa propozycja imprezy będącej połączeniem ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji, również w tym roku spotka się z uznaniem ze strony wystawców i zwiedzających – mówi Monika Opałka, dyrektor sprzedaży Festiwalu Marketingu.
„OOH magazine” pomysłodawca i organizator Festiwalu, licząc na udane biznesowe spotkanie i dobrą, iście targową, atmosferę zaprasza do odwiedzenia hali EXPO XXI w Warszawie – 9-10 września.
Nowi wystawcy Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań
Ponownie na targach: Anda, Centrum Nadruków i Reklamy, JAGUAR, Reda Polska.
JK