Logo

Marketing MIX

Potęga debiutów na Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań  

Trwa odliczanie do największego tej jesieni wydarzenia dla branży reklamowej i poligraficznej. 9 i 10 września 200 wystawców wypełni Centrum Expo XXI w Warszawie. Wśród nich uwagę zwraca potężna grupa targowych debiutantów. Po raz pierwszy swoje stoiska zaprezentuje blisko 50 firm.

7. edycja targów zapowiada się rekordowo. Organizator imprezy może mówić o wyjątkowym zainteresowaniu udziałem w Festiwalu. Praktycznie cała powierzchnia targowa została wykupiona. Wśród nowych wystawców nie brakuje firm o szerokim spectrum działania, agencji reklamowych, producentów funkcjonalnych i sprawdzonych artykułów promocyjnych, projektantów i producentów POS  i niestandardowych gadżetów dla każdego. W gronie wystawców Festiwalu pojawiły się firmy z branży eventowej oferujące m.in. przestrzeń na organizację eventów, usługi czy też sprzęt, które idealnie uzupełniają ofertę producentów i importerów z branży reklamowej. Obecny od ubiegłego roku na targach sektor opakowaniowy również nieustająco się rozrasta i będzie silniej reprezentowany na Festiwalu. Warto zwrócić także uwagę na obecność międzynarodowych firm, ważnych graczy na europejskim rynku reklamowym.

Strzałem w dziesiątkę okazał się pomysł podziału targowej powierzchni na dwa sektory: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Ten drugi sektor przyciągnął imponującą liczbę drukarń, dystrybutorów maszyn oferujących najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. W opinii organizatora targów, efektem polepszającej się koniunktury na rynku oraz rosnącego znaczenia Festiwalu jest powrót do grona wystawców kilku firm, które po przerwie ponownie uwierzyły w marketingową i biznesową siłę wrześniowych targów.

– Jesteśmy zadowoleni, że Festiwal został doceniony przez branżę i z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Mamy nadzieję, że nasza kompleksowa propozycja imprezy będącej połączeniem ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji, również w tym roku spotka się z uznaniem ze strony wystawców i zwiedzających – mówi Monika Opałka, dyrektor sprzedaży Festiwalu Marketingu.

„OOH magazine” pomysłodawca i organizator Festiwalu, licząc na udane biznesowe spotkanie i dobrą, iście targową, atmosferę zaprasza do odwiedzenia hali EXPO XXI w Warszawie – 9-10 września.

Nowi wystawcy Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

  1.      AHA Menes
  2.      Akcenta
  3.      All Print
  4.      ARTBOX
  5.      Badge4you
  6.      BAS KREACJA
  7.      BAS DYSTRYBUCJA
  8.      BEN Develop
  9.      Bodman
  10.      Color Group
  11.      Currenda
  12.      Dago Display
  13.      Decor Druk
  14.      Drukarnia Fortis
  15.      Euromagnesy
  16.      Event Room
  17.      EXPO XXI
  18.      Famous Brands
  19.      Figaro
  20.      Frozi
  21.      Graverline
  22.      Gremo
  23.      Guapa
  24.      Idea Money
  25.      Kolglass / Huta Julia
  26.      Likor
  27.      Litex Promotion
  28.      Mart Kubki Reklamowe
  29.      MeetingPlanner.pl
  30.      Mer Plus
  31.      Midar
  32.      Noex
  33.      OpenPrint.pl
  34.      Optimus Polska
  35.      Paperhat Poland
  36.      Pink Pepper Media
  37.      Polski Druk
  38.      Poly Media
  39.      PRIMAPARTNER.PL
  40.      Quad Graphics
  41.      R3D
  42.      Ritter-Pen
  43.      Semitechnika
  44.      Soft Plast
  45.      Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce
  46.      Stricker
  47.      Strong Signage
  48.       TAKT

Ponownie na targach: Anda, Centrum Nadruków i Reklamy, JAGUAR, Reda Polska.

 

www.festiwalmarketingu.pl

JK