Logo

Event MIX

Druga edycja konferencji Event Biznes z sukcesem

Stowarzyszenie Branży Eventowej podsumowuje zakończoną w ubiegłym tygodniu drugą edycję konferencji Event Biznes. W warszawskim EXPO XXI zgromadzili się przedstawiciele polskiej branży eventowej, agencji, podwykonawców, lokalizacji, a także działów marketingu, zakupów i HR firm zlecających realizację projektów eventowych. Tegoroczna edycja dedykowanej tematyce skutecznego event marketingu konferencji podzielona była na cztery bloki tematyczne, poświęcone takim aspektom eventu, jak: zaangażowanie, emocje i doświadczenie; skuteczność, mierzalność i budowanie zasięgu; inspiracje, przyszłość i nowe technologie, a także case study konkretnych, znanych szerokiej publiczności wydarzeń specjalnych. Konferencja odbyła się 27 października 2015 r., a udział w niej wzięło ponad 200 osób. Event Biznes to flagowe przedsięwzięcie edukacyjne Stowarzyszenia Branży Eventowej.

Nad programem tegorocznej edycji konferencji Event Biznes pracowała Rada Programowa, w której skład weszli eksperci polskiego rynku eventowego, reprezentujący zarówno organizatorów, jak i zleceniodawców projektów eventowych, a także przedstawicieli świata nauki i mediów. Dla uczestników przygotowano złożony z czterech bloków program, obfitujący w ekspercką wiedzę teoretyczną, popartą praktycznymi przykładami z życia. Wśród czterech bloków znalazły się następujące obszary tematyczne:
1. Zaangażowanie, emocje, doświadczenie;
2. Skuteczność, mierzalność, budowanie zasięgu;
3. Event jako skuteczne narzędzie – case study;
4. Inspiracje, przyszłość, nowe technologie.

[galeria=”1″]

Event Biznes to konferencja, która dostarcza uczestnikom kompleksowej wiedzy na temat event marketingu oraz eventu, jako skutecznej formy komunikacji z odbiorcami danej marki. Prelegentami tegorocznej edycji konferencji Event Biznes byli: Marcin Prokop, Paweł Tkaczyk, Rafał Ohme, Natalia Hatalska, Wojciech Pronobis, Colja M. Dams, Artur Łobanowski, Olga Krzemińska-Zasadzka, Piotr Jaworowicz, Łukasz Kosuniak, Izabela Głodek, Arkadiusz Ejsak. Dzięki nim słuchacze dowiedzieli się jak zaplanować i zrealizować event budujący zaangażowanie wśród odbiorców, jak dotrzeć do klienta w codziennych chaosie komunikacyjnym oraz jak po wydarzeniu zmierzyć wartość uzyskanych efektów. Poza wiedzą teoretyczną na uczestników czekały 3 wyjątkowo ciekawe case study najbardziej rozpoznawalnych eventów w Polsce – Męskiego Grania, Orlen Warsaw Marathonu oraz Samsung Business Summit.

Tegoroczna konferencja Event Biznes w hali EXPO XXI Warszawa zgromadziła ponad 200 uczestników, którzy w ciągu 8 godzin wysłuchali 12 prelegentów. To także ponad 140 tagów w social streamie oraz prawie 300 wzmianek w internecie. Daje to zaangażowanie uczestni-ków podobne do tego, które wzbudził gdański InfoShare*.

Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Branży Eventowej. Partnerami wydarzenia są: EXPO XXI Warszawa, Triangoo, Brill AV Media, Aram, Belvedere Catering by Design, Adela Warać, Rent Desing, Colors of Design, Agencja Mówców Powerspeech.pl, IMS Events, Galaktika Film, Softello, AWIH Torby reklamowe, Monitori, Klub Agencji Eventowych, Expen, LexCare, Evenea, Conventica, Hotele Korona, Hotel Mikołajki Resort&SPA, Hotel Sound Gar-den, EventBox Concept, Bukovina Hotel, Hotel Sielanka nad Pilicą oraz Zamek Biskupi Janów Podlaski. Partnerem branżowym jest MICE Poland. Partnerami merytorycznymi konferencji są: Meetingplanner.pl oraz firmy FEELDOTHINK Rafał Ohme i NEUROHM, która jako firma badawcza i konsultingowa wykorzystując neuro metody wspiera swoich klientów na etapie budowania strategii oraz jej wdrażania. Patronami medialnymi są: OOH Magazine, strefamice.pl, eventowablogerka.pl, osobyzasoby.pl, konferencje.pl, eventplatforma.pl, eventmapa.pl.

Skład Rady Programowej konferencji Event Biznes: przedstawiciele agencji – Mariusz Ple-ban (Multi Communications), Marta Dunin- Michałowska (Mea Group), Sebastian Oprządek (ElPadre), Paweł Trochimiuk (Partner of Promotion), Marta Harazińska (Agencja Perfectto), Olga Krzemińska-Zasadzka (Agencja Power), Szymon Walkiewicz (Walk); z ramienia podwy-konawców – Seweryn Jakubiec (Ifinity); przedstawiciele korporacji – Jacek Caputa (Grupa Żywiec), Karol Kamas (Bank BGŻ), Ewelina Sobolewska (mBank); przedstawiciele świata nauki – prof. Rafał Ohme, dr hab. Mariusz Trojanowski oraz dr Krzysztof Celuch. Prace Rady Programowej nadzorowały, pełniąc funkcję Dyrektorów Programowych konferencji, Anna Nowakowska – Członek Zarządu SBE ds. Edukacji, StrefaMICE.pl oraz Magdalena Kondas – redaktor naczelna Meetingplanner.pl.

Więcej informacji na temat konferencji można uzyskać na stronie: www.eventbiznes.pl

OOH magazine był partnerem konferencji.

KL