Logo

Event MIX

Pop-up Forum – sekrety sklepów tymczasowych

Sklepy pop-up, inaczej zwane tymczasowymi, to najgorętszy trend w handlu detalicznym. 24 listopada poznamy tajemnice tymczasowych butików i dowiemy się, jak można wykorzystać pop-upy, by zdobyć nowych klientów.

Pop-up Forum jest skierowane do:

  • menedżerów zarządzających sieciami detalicznymi,
  • decydentów w centrach handlowych odpowiedzialnych za dobór najemców i marketing,
  • prezesów i właścicieli firm produkcyjnych i importowych zainteresowanych otwieraniem sklepów tymczasowych,
  • właścicieli, prezesów, menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing w sklepach internetowych i stacjonarnych,
  • projektantów zainteresowanych otwieraniem sklepów pop-up,
  • sklepów internetowych, które chcą w kreatywny sposób zaistnieć w „realu”.

W programie imprezy znajdą się takie tematy, jak:

  • Jak zyskać klientów dzięki sklepom „pop-up”? Jerzy Osika, Promedia
  • Pop-up store jako narzędzie marketingowe centrów handlowych, Agnieszka Ochowska, Sellmore
  • Visual merchandising w sklepach tymczasowych,  Elżbieta Dmowska – Mędrzycka, Mediadem
  • Synergia pop-up i omnichannel, Anna Przybysz,   I-systems
  • Wykorzystaj potencjał zainteresowania marką, czyli jak stacjonarny sklep czasowy może zwiększyć na zawsze twoją sprzedaż internetową, Piotr Urbaniak, Traffic Trends
  • Pop-up Vileroy & Boch – case study, Marcin Rupała, Vileroy & Boch Polska
  • Pop-up w Londynie, a sprawa polska, czyli jak zagraniczne doświadczenia wykorzystać w kraju, Marlena Woolford, Inspiration Trend Analysis, Londyn
  • Trendy rozwojowe sklepów pop-up w Polsce, panel dyskusyjny

Cały program do pobrania: Agenda.

W przerwach między wykładami:

– bezpłatne porady ekspertów na stoiskach informacyjnych Partnerów Forum,

– ciekawe kontakty biznesowe przy smacznym poczęstunku.

Daty zgłoszeń oraz koszty uczestnictwa w Forum są następujące:

  • dla każdej osoby, która zgłosiła i opłaciła udział do 30.10.2015 – 250 zł netto + VAT
  • dla każdej osoby, która zgłosiła i opłaciła udział od 31.10.2015 do 16.11.2015 – 370 zł netto + VAT
  • dla każdej osoby, która zgłosiła i opłaciła udział od 17.11.2015 do 23.11.2015 – 490 zł netto + VAT

Tutaj „Formularz zgłoszeniowy”, należy go przesłać go mailem na adres popup@promedia.biz.pl lub faksem na numer 22 559 39 62

W związku z ograniczoną liczbą miejsc organizator zastrzega sobie prawo potwierdzenia przyjęcia uczestnictwa.

Więcej informacji: popup@promedia.biz.pl  tel. 22 559 39 61

OOH magazine jest partnerem konferencji.

KL