Sklepy pop-up, inaczej zwane tymczasowymi, to najgorętszy trend w handlu detalicznym. 24 listopada poznamy tajemnice tymczasowych butików i dowiemy się, jak można wykorzystać pop-upy, by zdobyć nowych klientów.
Pop-up Forum jest skierowane do:
- menedżerów zarządzających sieciami detalicznymi,
- decydentów w centrach handlowych odpowiedzialnych za dobór najemców i marketing,
- prezesów i właścicieli firm produkcyjnych i importowych zainteresowanych otwieraniem sklepów tymczasowych,
- właścicieli, prezesów, menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing w sklepach internetowych i stacjonarnych,
- projektantów zainteresowanych otwieraniem sklepów pop-up,
- sklepów internetowych, które chcą w kreatywny sposób zaistnieć w „realu”.
W programie imprezy znajdą się takie tematy, jak:
- Jak zyskać klientów dzięki sklepom „pop-up”? Jerzy Osika, Promedia
- Pop-up store jako narzędzie marketingowe centrów handlowych, Agnieszka Ochowska, Sellmore
- Visual merchandising w sklepach tymczasowych, Elżbieta Dmowska – Mędrzycka, Mediadem
- Synergia pop-up i omnichannel, Anna Przybysz, I-systems
- Wykorzystaj potencjał zainteresowania marką, czyli jak stacjonarny sklep czasowy może zwiększyć na zawsze twoją sprzedaż internetową, Piotr Urbaniak, Traffic Trends
- Pop-up Vileroy & Boch – case study, Marcin Rupała, Vileroy & Boch Polska
- Pop-up w Londynie, a sprawa polska, czyli jak zagraniczne doświadczenia wykorzystać w kraju, Marlena Woolford, Inspiration Trend Analysis, Londyn
- Trendy rozwojowe sklepów pop-up w Polsce, panel dyskusyjny
Cały program do pobrania: Agenda.
W przerwach między wykładami:
– bezpłatne porady ekspertów na stoiskach informacyjnych Partnerów Forum,
– ciekawe kontakty biznesowe przy smacznym poczęstunku.
Daty zgłoszeń oraz koszty uczestnictwa w Forum są następujące:
- dla każdej osoby, która zgłosiła i opłaciła udział do 30.10.2015 – 250 zł netto + VAT
- dla każdej osoby, która zgłosiła i opłaciła udział od 31.10.2015 do 16.11.2015 – 370 zł netto + VAT
- dla każdej osoby, która zgłosiła i opłaciła udział od 17.11.2015 do 23.11.2015 – 490 zł netto + VAT
Tutaj „Formularz zgłoszeniowy”, należy go przesłać go mailem na adres popup@promedia.biz.pl lub faksem na numer 22 559 39 62
W związku z ograniczoną liczbą miejsc organizator zastrzega sobie prawo potwierdzenia przyjęcia uczestnictwa.
Więcej informacji: popup@promedia.biz.pl tel. 22 559 39 61
OOH magazine jest partnerem konferencji.
KL