We wrześniu agencja buzz. rozpoczęła działania dla marki BaByliss Polska – wiodącego producenta i dystrybutora urządzeń do stylizacji włosów i zarostu.
Współpraca obejmuje obsługę marki w wymiarze 360º. Do zadań agencji należą prace strategiczne i kreatywne, ATL, BTL i działania digitalowe.
Ponadto agencja odpowiada za prowadzenie wszystkich kanałów social media BaByliss Polska oraz działania eventowe.
Agencja buzz. stworzyła nową stronę opartą na content marketingu: www.babyliss-totallook.pl, na której znajdują się m.in. porady ekspertów dotyczące pielęgnacji i stylizacji włosów oraz treści związane z trendami modowymi. W ramach działań powstała także platforma BaByliss na stronie Wirtualnej Polski: www.babyliss.wp.pl.
17 listopada wystartowała również telewizyjna kampania reklamowa BaByliss Polska. Nowe spoty promują produkt do stylizacji włosów tj. pierwszą automatyczną lokówkę do włosów Curl Secret Ionic.
Spot można zobaczyć: TUTAJ
Za zakup mediów odpowiadała buzz. Szefem zespołu obsługującego BaByliss Polska jest Edyta Złomaniec – Senior Client Service Coordinator w buzz. Agencja pozyskała klienta w ramach przetargu.
Dodatkowe informacje: www.buzzmedia.pl
JK