Grupa Kapitałowa DUON działa od 2000 roku i zajmuje się sprzedażą i dystrybucją gazu ziemnego oraz energii elektrycznej. Kampania przygotowana przez BBDO Warszawa jest pierwszą kampanią na polskim rynku gazu o tak dużej skali.
Tematem kampanii jest oferta dostaw gazu i prądu skierowana do właścicieli domów ogrzewanych gazem ziemnym. W ramach oferty podpisanie umowy z DUON nie tylko gwarantuje ceny energii niższe niż te, które proponuje dotychczasowy dostawca, ale jest także premiowane ciekawym bonusem: darmowym miesiącem gazu, dowolnie wybranym przez odbiorcę.
Motyw wyboru „najzimniejszego” miesiąca, w którym bonus okaże się prawdopodobnie najbardziej wartościowy stał się głównym tematem spotu reklamowego.
Spot do obejrzenia: TUTAJ
– Wierzymy w insight o cechującym Polaków wyjątkowym sprycie i umiejętności wyszukiwania najlepszych rynkowych okazji. Dlatego proponujemy klientom zabawę, w której zawsze zdobędą atrakcyjną korzyść finansową. Od ich umiejętności przewidywania pogody zależy jednak jak duża ona będzie – mówi Maciej Kościński, Dyrektor Marketingu firmy DUON.
Kampania, która właśnie się rozpoczęła obejmuje spot telewizyjny emitowany w ogólnopolskich stacjach TV oraz w Internecie, kampanię online i materiały BTL.
Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja BBDO Warszawa, wybrana w przetargu. Produkcją spotu zajęła się Film Produkcja. Media zaplanował i kupił dom mediowy Value Media.
JK