Logo

Marketing MIX

Poznaj Mistrza – ATLAS i Kamil Stoch startują z nową kampanią

ATLAS, główny sponsor Kamila Stocha, startuje z kampanią wizerunkową skupioną wokół mistrza skoków narciarskich oraz Certyfikowanych Fachowców ATLAS – mistrzów w budowlanym fachu.

„Poznaj Mistrza” to akcja angażująca fanów skoczka w sportową zabawę, której etapy będą towarzyszyły kolejnym zawodom Pucharu Świata. W pierwszej części łódzka firma zaprasza do obejrzenia interaktywnego wywiadu z Kamilem Stochem.  Kampania została podzielona na pięć etapów, odbywających się w trakcie trwania Pucharu Świata w skokach narciarskich 2015/2016. Na dedykowanej kampanii stronie będzie można m.in. obejrzeć ekskluzywny wywiad ze sportowcem, wybrać kask dla mistrza  czy też  śledzić jego przygodę jako glazurnika.

Celem projektu jest przybliżenie Polakom firmy ATLAS, która od 15 stycznia br. sponsoruje Kamila Stocha. Projekt powstał również z myślą o Portalu AtlasFachowca.pl, skupiającego wokół marki ATLAS 50 tys. profesjonalistów branżowych, w tym Certyfikowanych Fachowców ATLAS. Na portalu, będącym największym forum budowlanym, bazą wiedzy i miejscem wirtualnych spotkań budowlańców, każdy inwestor bez problemu może znaleźć wykonawcę prac budowlanych i wykończeniowych, czyli „mistrza w swoim fachu”.

– Choć skoki narciarskie i chemia budowlana pozornie mają ze sobą niewiele wspólnego, to zarówno w naszej branży, jak i w sporcie bardzo ważne jest profesjonalne podejście, sumienna praca, chęć doskonalenia się i pasja. Niezależnie od tego, czy na placu budowy czy na skoczni, każdy może być mistrzem jeśli od początku do końca wkłada serce w to, co robi. Kamil Stoch i wykonawcy zgromadzeni na Portalu AtlasFachowca.pl wyznają te same wartości, są mistrzami w swoim fachu. To właśnie im dedykujemy naszą kampanię, pragnąc jednocześnie przedstawić Polakom naszych Mistrzów, wspieranych przez nas w ramach motto „ATLAS wspiera fachowców”. Czynimy to m.in. przez kreatywny sponsoring sportowy i dostępność szerokiej gamy profesjonalnych produktów chemii budowlanej. – mówi Jacek Bik, Kierownik Komunikacji w firmie ATLAS.

Pierwszy etap rusza 20 listopada. „Poznaj Mistrza” to specjalny wywiad przeprowadzony z Kamilem Stochem przez dziennikarza Marcina Prokopa. Film jest dostępny w unikalnej, interaktywnej wersji na stronie www.atlasfachowca.pl/stoch, dzięki czemu każdy widz będzie mógł poznać nie tylko ciekawe fakty dotyczące życia i kariery sportowca, ale także sprawdzić swoją wiedzę odpowiadając na 10 pytań. Fani spragnieni jeszcze większej liczby informacji, będą mogli obejrzeć także dłuższą, 11-minutową wersję wywiadu. Ciekawostką uzupełniającą całość będzie materiał „making of”, ukazujący produkcyjne kulisy i „smaczki” z planu. Najwierniejsi kibice będą mogli wziąć udział w konkursie na oficjalnym profilu marki ATLAS na Facebooku i wygrać czapki ze wspólnej kolekcji Kamila Stocha i ATLASA.

24 listopada ruszy „KASKing”, niemniej ważna od inicjującego etapu część kampanii, w której fani sportowca będą mogli wykazać się największym zaangażowaniem, wybierając kask dla mistrza.  Szczegółowe informacje o „KASKingu” będą dostępne wkrótce na stronie projektu www.atlasfachowca.pl/stoch.

Materiały wideo dotyczące kampanii pojawią się również na kanale firmy w serwisie YouTube: www.YouTube.com/AtlasPolska oraz na profilu marki w serwisie Facebook: www.facebook.com/TylkoAtlas. Za kreację kampanii odpowiada ATLAS. Realizację projektu powierzono agencji XBrand oraz studiu filmowemu M5, zaś wsparcie kampanii w Internecie, w tym w mediach społecznościowych – agencjom K2 i Independent Media.

JK