Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Służbowy niezbędnik

Statystycznie spędzamy w pracy ok. 2000 godzin rocznie. Warto zadbać zatem, by nasza przestrzeń zawodowa była estetyczna, wygodna i funkcjonalna. Pomóc w tym mogą gadżety biurowe, które ułatwią wykonywanie codziennych obowiązków, a także sprawdzą się podczas służbowych podróży.

Wachlarz tego typu produktów jest niezwykle szeroki – artykuły piśmiennicze, kubki, notesy, teczki, aktówki, zegary, stacje pogodowe i inne gadżety elektroniczne. – Praktyczne i przydatne; do kanonów niewątpliwie należy pudełko na kartki papieru z miejscami na akcesoria piśmienne oraz przedmioty niezbędne jak kalkulator, notes, gumka, podkładka pod mysz, zegarek czy lampka do laptopa, dla tych pracujących w korporacjach po godzinach – mówi Zbigniew Grzeszczuk, Ambasador marki MIDOCEANBRANDS na Polskę.

Nieustający postęp technologiczny sprawił, że gadżety elektroniczne na dobre zadomowiły się w branży artykułów promocyjnych, tym samym ułatwiając codzienną pracę. Stawiając na ich funkcjonalność, a często łączą w sobie kilka funkcji, ograniczamy tym samym ilość przedmiotów, które gromadzimy wokół siebie. – Standardem stają się np. długopisy z wbudowaną pamięcią USB czy teczki konferencyjne z miejscem na tablet, a ostatnio także z power bankiem – dodaje Karolina Wojtczak z firmy Axpol Trading.

Do pisania…
Wciąż chyba najbardziej popularnym gadżetem biurowym jest nieśmiertelny długopis, a także pióra, flamastry, ołówki i wszelkie inne artykuły piśmiennicze. Wybór jest praktycznie nieograniczony: długopisy plastikowe, metalowe, z ekologicznych materiałów. Proste, tanie i masowe, a także wysublimowane, wedle oryginalnych projektów, z dodatkowymi funkcjami, aż po markowe, ekskluzywne pióra i długopisy z najwyższej półki. W zależności od targetu, okazji i posiadanego budżetu – każdy marketer bez problemu wybierze produkt idealny do bieżącej potrzeby.

Równie popularnym gadżetem są notesy. Wachlarz tych produktów jest tak samo szeroki, jak i artykułów piśmienniczych. I tak znajdziemy mniejsze i większe notesy standardowe, notesy samoprzylepne, kostki z nadrukiem, notesy magnetyczne, notesy z długopisem itp. Popularnością cieszą się designerskie notesy, które można zaprojektować wedle własnego projektu, czy też stojące w opozycji do nich – surowe i proste notesy eko. Wśród materiałów znajdują się także bruliony czy kołonotatniki z zestawem różnorodnych dodatkowych funkcji – wszystko dla lepszej organizacji i zarządzania czasem. Mogą być personalizowane i dostosowane do konkretnego odbiorcy. – Dla przedstawicieli kadry kierowniczej i zarządczej przygotowana została linia notatników biznesowych Oxford International wyposażona w szereg przydatnych funkcji: kieszenie na dokumenty, registry, ruchome przekładki. Inną opcją jest kolekcja brulionów Oxford Signature o eleganckim i profesjonalnym wyglądzie, zaprojektowana z myślą o tych, którzy pragną podkreślić swój indywidualizm. Mamy też osobną linię kołonotatników Oxford Beauty dedykowaną kobietom oraz eleganckie aktówki Pierre wykonane z wysokogatunkowej skóry – wymienia Katarzyna Mazuruk, Marketing Assistant w firmie Hamelin.

[galeria=”1″]

…i nie tylko
Chociaż z gadżetami biurowymi naturalnie kojarzą się notesy czy długopisy, w codziennej pracy w biurze przyda nam się o wiele więcej produktów. – Najczęściej spotykane gadżety biurowe w katalogu VOYAGER to zegary, stacje pogodowe, kalendarze, pojemniki na długopisy, noże do otwierania listów, zakładki do książek, lupy, linijki, antystresy i podstawki na telefon. Do tego dochodzą jeszcze gadżety elektroniczne niezbędne na każdym biurku: kalkulatory, przejściówki, kable do ładowania, organizery do kabli, myszki komputerowe, wentylatory USB na biurko, wskaźniki laserowe oraz organizery do kabli – wymienia Karolina Wojtczak. Część z nich przyda się także poza biurem, w drodze do pracy czy w czasie podróży służbowej. Od najpopularniejszych przenośnych pamięci na których możemy przenieść prezentację, przez eleganckie aktówki czy teczki na dokumenty, na niezwykle przydatnych w długich podróżach power bankach kończąc.

Co nowego?
Przeglądając gadżety możemy zaobserwować kilka trendów, które są w ostatnim czasie szczególnie reprezentatywne. Popularnością cieszy się oryginalny design i niebanalne wzory. – Wprowadzając w zeszłym roku na polski rynek reklamowy nowe plastikowe długopisy szwajcarskiej marki Premec, zastanawialiśmy się czy jest na rynku miejsce na kolejną markę długopisów. Okazało się, że pomimo dość wysokiej ceny tych długopisów spotkały się z dużym zainteresowaniem wśród klientów. Oznacza to, że jest popyt na produkty wysokiej jakości – mówi Adam Chmielewski z firmy Expen.

Zwyczajne na pozór gadżety biurowe, można ubrać w oryginalną formę, tak by dać klientowi wartość dodaną, w postaci nieszablonowego produktu. – Jedna z marek, którą posiadamy w swojej ofercie, Koziol, dostarcza między innymi przyrządy biurowe, takie jak zszywacze, dozowniki taśmy klejącej, stojaki na nożyczki lub spinacze, koncentrując się przy tym na opracowaniu niebanalnej, zabawnej i reprezentującej wyjątkowy design formie. Jej produkty często zdobywają nagrody i wyróżnienia w konkursach wzorniczych. Poza estetyką cechuje je także wysoka jakość wykonania i funkcjonalność. Sympatyczne figurki składające się na kolekcję „Office star”, wyposażone w metalowe nożyki, spinacze, magnesy, notesiki, taśmy lub szczoteczki, są wykonane z kolorowego tworzywa sztucznego – wyjaśnia Maja Pietkiewicz z firmy Friends.

Nie słabnie zainteresowanie produktami eko. Możemy dostrzec to w wielu sferach życia, w branży upominków reklamowych tego typu gadżety także cieszą się popularnością. Od ekologicznych, bawełnianych toreb po drewniane pendrive’y czy długopisy wykonywane z naturalnych materiałów biodegradowalnych i recyklingowych. Są estetyczne, trwałe, oryginalne, a przede wszystkim przyjazne dla środowiska. – Tego typu nowością jest notes w bambusowej okładce. Zawiera 70 arkuszy (papier z recyklingu) oraz długopis, którego korpus wykonany jest również z drewna bambusowego. Produkt ten odznacza się eleganckim wykończeniem i trwałością. Wykonany z naturalnych materiałów, jest przyjazny środowisku. Możemy znakować go zarówno na okładce, jak i korpusie długopisu – mówi Paweł Grzeszczuk, Sales Manager w Paul Stricker Polska.

Rok 2015 przyniósł nam wiele nowych możliwości. – Popularne stały się touch peny z dotykową końcówką dopasowaną kolorystycznie do długopisu czy coraz bardziej pomysłowe zestawy na biurko do robienia notatek z karteczkami samoprzylepnymi, notesem oraz pojemnikiem na artykuły piśmienne. Nowością są też huby USB w ciekawych kształtach, pełniące także funkcje organizerów do kabli lub podstawek pod telefon – podsumowuje
Karolina Wojtczak.

Gadżet biurowy to sprawdzony artykuł promocyjny. Jest neutralnym prezentem, który cechuje się funkcjonalnością i codzienną przydatnością. Dodatkowo szeroki wachlarz możliwości pozwala wybierać spośród tańszych gadżetów, aż po te z wysokiej półki. Ich użyteczność to w końcu zapewnienie popularności naszego gadżetu.
Katarzyna Lipska