Czułe Historie No. 3, nowa kampania marki TOUS, rusza w telewizji, prasie oraz w Internecie. Za zakup, planowanie mediów oraz przebieg kampanii odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).
Firma Tous tworzy historie, które przemawiają do odbiorców i w nowatorski sposób podkreślają nieodłączną czułość reprezentowaną przez markę, korzystając z luźnego, inteligentnego, ekscytującego i zabawnego tonu. W swojej trzeciej, zintegrowanej kampanii komunikacyjnej, odbywającej się w ramach cyklu Czułe Historie, marka podkreśla czułość jako uniwersalną wartość oraz prezentuje kolekcję na sezon jesień/zima 2015/2016.
Kampania oparta na formatach video rozpoczęła się w telewizji oraz digitalu, a także na portalach i blogach modowo-lifestylowych. Po raz kolejny marka współpracowała z agencją SCPF, która jak co roku zajęła się kreatywną produkcją reklamy. Podobnie jak w poprzednich edycjach kampanii,
za realizację spotów odpowiada barceloński reżyser, Victor Carrey.
Wideo do obejrzenia: TUTAJ.
Działania w TV i digitalu wspierane są przez komunikację w magazynach kobiecych i lifestylowych (m.in. „Twój Styl”, „Viva”, „Glamour”, „Elle”, „Pani”). Kampania graficzna została przygotowana przez znanego fotografika, Nacho Alegre.
JK