Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowo-sprzedażowa firmy Bielmar promująca margarynę Palmę w złotym opakowaniu. Jej bohaterem jest obcokrajowiec Ian, który spędza Wigilię wraz z polską rodziną i poznaje bożonarodzeniowe zwyczaje. Za koncept kreatywny i egzekucję działań odpowiada S4.
Świąteczna odsłona nowej komunikacji firmy pod hasłem „Chwalmy się tradycją” potrwa do 31 grudnia. Oprócz spotów telewizyjnych, w jej ramach przygotowano także billboard sponsorski, reklamy w prasie B2C i B2B, kampanię outdoorową oraz działania w social media (Facebook, Instagram).
Za kreację i realizację kampanii po stronie S4 odpowiadają m.in. Monika Skalska – group account manager, Jan Sikora – head of creative, Kinga Odziemek – junior social media specialist.
Zakłady Tłuszczowe Bielmar Sp. z o.o. są nowym klientem w portfolio agencji.
JK