Logo

Marketing MIX

Deutsche Bank ewoluuje z hyperCREW – kampania „Bankowa ewolucja”

Agencja hyperCREW przygotowała dla Deutsche Bank (DB) działania w ramach platformy komunikacyjnej Bankowa Ewolucja, w tym m.in. serwis internetowy, konkurs dla klientów, film wyjaśniający istotę ewolucji odbywającej się w tym banku oraz kreacje do kampanii digital wspierającej całą akcję.

Bankowa Ewolucja to platforma komunikacyjna oparta na idei zmian, które następują obecnie w Deutsche Bank – bank m.in. wprowadza i w najbliższym czasie będzie wprowadzał kolejne narzędzia, które ułatwią klientom korzystanie z bankowości. Są to zmiany ewolucyjne, wprowadzane etapami. Obecnie jest już np. dostępne narzędzie db Navi Invest, pozwalające na wygodne wyszukiwanie, porównywanie i budowanie koszyków funduszy inwestycyjnych czy system db easyNET w „wersji mobilnej”, dostosowanej do obsługi na smartfonach i tabletach.

Agencja hyperCREW jest odpowiedzialna za stworzenie serwisu internetowego (http://www.bankowaEwolucja.pl/) oraz przygotowanie i organizację konkursu, który ma przybliżyć ideę Bankowej Ewolucji, jednocześnie pozwalając uczestnikom wygrywać atrakcyjne nagrody, wśród których znajdują się m.in. smartwatche Sony Smartwach 2, smartfony Sony Xperia Z5 Premium oraz tablety Sony XPeria Z4 Tablet.

hyperCREW odpowiada także za przygotowanie materiałów wspierających kampanię display’ową w sieci, która potrwa do końca roku (obejmuje m.in. Google Display Network, portale biznesowe oraz największe portale ogólnotematyczne). Jej celem jest poinformowanie o Bankowej Ewolucji w Deutsche Bank oraz zachęcenie do wzięcia udziału w konkursie. Za zakup mediów do kampanii odpowiada firma Sales and More.

Deutsche Bank współpracuje z hyperCREW od 2007 roku, w obszarze digital (bieżąca obsługa DB w zakresie działań online i obsługa wszelkich internetowych kampanii sprzedażowych banku). 

JK