Superbrands, międzynarodowa organizacja działająca od 20 lat w 87 krajach świata, po raz kolejny wyłoniła najsilniejsze i najbardziej rozpoznawalne na polskim rynku marki. Tytuł Business Superbrands 2015/2016 w kategorii outsourcing usług otrzymała marka Sodexo.
– Jesteśmy dumni, że już po raz piąty z rzędu otrzymaliśmy tytuł Business Superbrands. Od początku istnienia naszej firmy w Polsce robimy wszystko, aby wprowadzać przełomowe rozwiązania, które czynią codzienne życie bezpieczniejszym, lepszym i łatwiejszym. Dziękujemy za docenienie naszych usług oraz przede wszystkim pasji, zaangażowania i kompetencji naszych pracowników – powiedział Yann Gontard, Szef Segmentu Korporacji na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Podczas pierwszego etapu konkursu Business Superbrands, przedstawiciele środowiska biznesowego oceniali ponad 700 marek, analizując ich pozycję rynkową, jakość oferowanych usług, poziom relacji B2B, innowacyjność oraz działania CSR.
Ostateczna decyzja o przyznaniu tytułów Business Superbrands 2015/2016, została podjęta przez Radę Marek Business Superbrand, złożoną z przedstawicieli polskiego biznesu, rynku kapitałowego, mediów gospodarczych, a także ekspertów w dziedzinie brandingu, reklamy, marketingu oraz PR. Gremium specjalistów podczas wielogodzinnych obrad zweryfikowała noty przyznane przez managerów oraz dokonało oceny jakości brandingu poszczególnych marek.
W gronie laureatów po raz piąty z rzędu znalazła się marka Sodexo. W Polsce jest ona reprezentowana przez dwie spółki: Sodexo Polska On-site Services – lidera w dziedzinie kompleksowych rozwiązań z zakresu usług dla nieruchomości oraz Sodexo Benefits and Rewards Services – lidera rozwiązań motywacyjnych dla pracowników i partnerów biznesowych.
Organizacja The Superbrands Ltd. jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które dzięki wyjątkowym korzyściom jakie oferują, osiągnęły rynkowy sukces.
MO