Logo

Marketing MIX

Przerwa w Samsung Busie

Samsung Level i Cheil Poland zaprosiły na 10 minut przerwy w Samsung Bus.

Samsung Bus 10 minute break dotarł do Polski. Pokazowy autokar prezentujący akcesoria mobilne i urządzenia audio z serii Level odwiedził wcześniej Wielką Brytanię i Niemcy. W Polsce trafił do Wrocławia, Łodzi oraz Warszawy.

Samsung Level przekonywał, że warto zrobić sobie przerwę i zapoznać się z możliwościami zaawansowanych technologicznie urządzeń audio. Na odwiedzających Samsung Bus czekały niezwykłe pokazy audiowizualne, zdrowe i naturalne soki oraz testy osobowości. Wszystko w odprężającej atmosferze. Użytkownicy mogli przetestować najnowocześniejszy sprzęt audio, w tym słuchawki i głośniki Samsung Level, smartwatche Gear S2, power banki oraz technologię bezprzewodowego ładowania.

Wydarzeniu towarzyszy szeroko zakrojona kampania digitalowa, dedykowana produktom z serii Level. Obejmuje ona takie kanały komunikacji, jak display, social, mobile, SEM oraz mailingi. Kampania potrwa do 15 stycznia 2016 roku i dotrze  do około 5,6 mln osób z grupy docelowej.

JK