Logo

Marketing MIX

BIGFORMAT.tv otwiera oddział w Poznaniu

BIGFORMAT.tv w ramach przyjętej strategii rozwoju na początku grudnia br. przejął firmę LEDvision.pl sp. z o. o., właściciela lokalnej sieci DOOH i tym samym otworzył oddział w Poznaniu.

Dotychczasowe działania spółki BIGFORMAT.tv skupiały się na włączaniu do swojej sieci najbardziej atrakcyjnych ekranów w kluczowych lokalizacjach w Polsce oraz na rozbudowie oferty nośników własnych w Warszawie. Kolejnym etapem rozwoju firmy jest dokładne eksplorowanie rynków lokalnych. Firma planuje budować w ten sposób swoją ofertę regionalną, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów w poszczególnych częściach Polski.

W ramach realizacji przyjętej strategii BIGFORMAT.tv przejął LEDvision.pl Sp. z o. o. –  poznańską spółkę specjalizującą się w planowaniu i realizacji kampanii DOOH w Wielkopolsce. BIGFORMAT.tv włączył LEDvision do swoich struktur, otwierając tym samym od początku grudnia br. oddział w Poznaniu.

Spółka planuje kolejne akwizycje nośników w atrakcyjnych lokalizacjach w całej Polsce. 

O firmie

 

BIGFORMAT.tv jest obecną na rynku od 2010 r. ogólnopolską firmą specjalizującą się w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych na nośnikach DOOH (digital out of home) w sieci własnej i brokerskiej. Posiada aktualną bazę ponad 630 wielkoformatowych ekranów LED w Polsce w lokalizacjach o najwyższych wskaźnikach oglądalności oraz sieć digital signage UNDERBOARD w przejściach podziemnych pod Dworcem Centralnym w Warszawie . Swoim klientom zapewnia możliwość zarządzania przebiegiem kampanii on-line oraz aktualizacji kreacji w czasie rzeczywistym, a także integrację komunikacji DOOH z innymi mediami, jak social media, mobile czy strony internetowe.

BIGFORMAT.tv jako jedyna firma w branży DOOH w Polsce wykorzystuje do planowania kampanii badanie geoTGI przeprowadzane przez Millward Brown, obejmujące kilkanaście grup produktów szybkozbywalnych (FMCG) oraz znaczącą grupę produktów z kategorii dóbr trwałego użytku. Dostarcza ono cennych danych dotyczących zachowań i charakterystyk konsumentów będących w zasięgu oddziaływania konkretnych nośników sieci. Dodatkowo w BIGFORMAT.tv analizowane są informacje z badania GPR (Generalny Pomiaru Ruchu), wykonywanego przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad, dotyczące średniego dobowego ruchu i jego struktury w poszczególnych punktach. Wyniki obu badań służą do optymalnego planowania ilościowego i geograficznego kampanii dla zdefiniowanych grup docelowych w oparciu o charakterystyki demograficzne, konsumenckie i psychograficzne.

W ciągu ostatnich kilku lat firma zaplanowała i zrealizowała setki kampanii reklamowych na ekranach LED w całej Polsce.  Przebieg każdej kampanii jest stale monitorowany i dokumentowany. BIGFORMAT.tv przeprowadził kampanie DOOH dla firm z wielu branż, wśród nich są m.in. BMW, Opel, Volkswagen, Peugeot, T-mobile, PKP Intercity, sklepy JYSK, Rossmann, Go Sport, Uniwersytet SWPS i Uniwersytet Warszawski oraz domy mediowe – Posterscope Poland, Starlink, MediaOn,  LOWE Media czy MediaCom.

www.bigformat.tv

JK