Logo

Marketing MIX

RMF Classic ze świąteczną kampanią DOOH

Stacja RMF Classic rozpoczęła świąteczną kampanię digital OOH, realizowaną pod hasłem „RMF Classic najpiękniejsza muzyka na Święta”.

Do kampanii został wybrany nośnik zlokalizowany w samym centrum Warszawy. Jest to jeden z najlepszych pod względem jakości i lokalizacji ekranów LED w Polsce. W emitowanym spocie, stacja promuje akcję grania przez całą dobę, w okresie bożonarodzeniowym utworów świątecznych.

Celem wykorzystania ekranu LED, którego widownię w ciągu dnia szacuje się na blisko 300 000 osób, jest wsparcie akcji i dotarcie z informacją o świątecznej playliście radia do szerszego grona mieszkańców Warszawy.

– Nośniki digital OOH coraz bardziej przebijają się do świadomości odbiorców i stają się doskonałym uzupełnieniem tradycyjnych mediów. Uważamy, że ekran w Warszawie, który wybraliśmy do promocji naszej świątecznej akcji doskonale sprawdzi się w tej roli, szczególnie w okresie przedświątecznym – mówi Grzegorz Sawicki, Media Manager w Grupie RMF.

Kampania potrwa dwa tygodnie i jest realizowana we współpracy z firmą MyLED. 

Źródło: MyLED

JK