Logo

Marketing MIX

Great Open House wzmacnia zespół

Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House (GOH) rozbudowała swoje struktury. Do zespołu agencji dołączyły dwie nowe osoby – Marcin Koziak jako New Business Manager, oraz Katarzyna Patucha na stanowisko Junior Account Executive. 

Marcin Koziak przed przyjściem do GOH był specjalistą ds. marketingu w Makolab SA, gdzie odpowiadał za promocję usług tej firmy zarówno w Polsce, jak i na rynku europejskim. Wcześniej, w latach 2013 – 2015 pracował w firmach Bild Presse Polska oraz Altkom Akademia SA, gdzie odpowiadał m.in. za pozyskiwanie klientów, organizację szkoleń, przeprowadzanie audytów bezpieczeństwa danych osobowych oraz tworzenie dokumentacji wymaganej przez GIODO. W latach 2006-2012 pracował w Centrum Nauki i Biznesu Żak, zaczynając od stanowiska specjalisty ds. marketingu i sprzedaży, a kończąc na stanowisku dyrektora ds. marketingu i sprzedaży.

W agencji Great Open House, na stanowisku New Business Manager, będzie odpowiedzialny przede wszystkim za pozyskiwanie nowych klientów i kontaktów biznesowych. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi oraz Uniwersytetu Łódzkiego (kierunek zarządzanie i marketing). Jego hobby to sport, zajmuje się m.in. uprawianiem capoeiry, badmintona i piłki nożnej w wielu odmianach; wolne chwile najchętniej poświęca książkom i gotowaniu.

Katarzyna Patucha obejmuje w Great Open House stanowisko Junior Account Executive. Wcześniej pracowała (w latach 2013 – 2015) jako Visual Merchadiser oraz Window Dresser w sieci Okaidi Poland (marka odzieży dziecięcej), była także koordynatorem podczas 8. edycji Łódź Design Festival oraz 14. edycji łódzkiego Fotofestiwalu.

Katarzyna Patucha jest absolwentką ASP im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi (kierunek Wzornictwo Przemysłowe). Jej zainteresowania to: retail design, grafika, nowoczesne wzornictwo, kino hiszpańskie, sport i fotografia.

JK