Zadaniem agencji IMAGINE było przygotowanie landing page’a i formatów bannerowych do kampanii digital oraz layoutów na potrzeby kampanii prasowej.
Kampania promująca nowego pickupa Mitsubishi w edycji limitowanej właśnie wystartowała. Główne hasło akcji brzmi: „L200 Premiere Edition. Po prostu najlepszy pickup na rynku”. Akcja kierowana jest m.in. do grup specjalistów pracujących w trudnym terenie. Kampanię w Internecie oraz materiały reklamowe na potrzeby kampanii prasowej przygotowała agencja IMAGINE.
Kampania potrwa do końca roku (lub do wyczerpania zapasów).
Mitsubishi L200 Premiere Edition to limitowana edycja flagowego pickupa Mitsubishi.
W ramach akcji promującej samochód IMAGINE przygotowało specjalny Landing Page (http://www.mitsubishi.pl/noweL200/ ), gdzie potencjalni klienci mogą zapoznać się ze szczegółami dotyczącymi nowego modelu w wersji premierowej (m.in. widok 360 stopni), jego wyposażeniem i parametrami. Na stronie przygotowano także formularz rezerwacyjny, dzięki któremu klienci mogą składać wstępne rezerwacje na samochód.
Agencja IMAGINE współpracuje z Mitsubishi od 2013, po wygraniu przetargu tego marketera na obsługę digital.
JK