Logo

Gadżety reklamoweInspiracje

Power Pen – rewolucja wśród elektronicznych gadżetów reklamowych

POWER PEN to skrzyżowanie klasycznego power banku z długopisem. Gadżet posiada wbudowaną baterię o mocy 700 mAh, a rozmiarem jest zbliżony do klasycznego długopisu. Jak informuje produent, to pierwszy produkt tego typu na naszym rodzimym rynku.

– Nieustannie szukamy dla naszych klientów nowych rozwiązań i ciekawych pomysłów. Biorąc pod uwagę aktualne trendy przygotowaliśmy zupełnie nowy produkt, dostępny wyłącznie w katalogu BLUE COLLECTION – Power Pen. Z dumą prezentujemy pierwszy (lecz na pewno nie ostatni) produkt oznaczony znaczkiem BLUE DESIGN. Power Pen został zaprojektowany specjalnie dla katalogu Blue Collection i posiada patent ochronny na terytorium całej Unii Europejskiej – mówi Bartosz Startek, Specjalista ds. marketingu i PR w firmie Asgard.

[galeria=”1″]

– Power Pen stanowi zupełnie nową jakość wśród upominków reklamowych. Na fali ogromnej popularności przenośnych źródeł energii jakim są power banki, przygotowaliśmy ich autorski wariant. Dzięki miniaturyzacji, możliwe stało się umieszczenie w formacie niewiele większym od standardowego długopisu baterii o pojemności 700 mAh. W efekcie otrzymaliśmy power bank połączony z długopisem i touchpen’em do obsługi ekranów dotykowych – dodaje Bartosz Startek.

Gadżet jest wyposażony w dwa wbudowane porty: USB oraz micro USB. Współpracują one z większością dostępnych na rynku urządzeń elektronicznych. Nie ma już potrzeby nosić ze sobą dodatkowych kabli, wystarczy Power Pen. Jeden gadżet – wiele możliwości.

Dostępny tylko w ofercie BLUE COLLECTION pod indeksem 45095.

www.bluecollection.pl

www.asgard.pl

KL