P.P.L. KORAL wybrał krakowską agencję Veneo do realizacji rocznego budżetu marki na Internet w roku 2016. Agencja przeprowadzi także prosprzedażowy, ogólnopolski konkurs konsumencki marki. Za obsługę klienta odpowiada Kinga Zborowska, realizację projektu i koordynację prac zespołu poprowadzi Joanna Korczyk-Ulman.
Veneo odpowiadać będzie za strategię promocji marki oraz jej realizację za pomocą kanałów digital. Działania obejmą m.in. social media, content marketing, media relations, tworzenie stron www i aplikacji. Agencja będzie również organizatorem ogólnopolskiego konkursu konsumenckiego realizowanego w spójności z hasłem przewodnim marki „Zawsze jest pora na lody Koral”.
Planowane działania komunikacyjne wsparte będą reklamą w portalach horyzontalnych oraz w sieci Google Display Network i w social media.
Veneo to agencja marketingowa działająca na rynku od 11 lat. Realizuje kompleksowe strategie kreatywne oraz usługi w Internecie. Wdraża serwisy www, przeprowadza loterie i konkursy konsumenckie, SXO. Wybrani klienci: Piwniczanka, TVN, BASF, Luxmed, Konspol, Pamapol, Temar, Romet, Góralki – I.D.C. Polonia.
JK