Logo

Marketing MIX

MediaCom Warszawa i Mindshare Polska nadal dla Play i Maspex Wadowice

Domy mediowe wygrały przetargi na obsługę mediową i nadal będą  planować i kupować media dla dwóch firm, z którymi współpracowały do tej pory.

MediaCom ma pracować dla P4, właściciela spółki Play przez kolejne dwa lata. Agencja obsługuje budżet mediowy operatora komórkowego od 2010 roku. Na mocy wygranego, trzeciego z kolei przetargu umowa może zostać przedłużona.

P4 to wg Kantar Media w 2015 roku wydał na reklamę w mediach tradycyjnych ok. 360 mln zł.

Z kolei Mindshare Polska w 2014 roku rozpoczęła współpraca z Grupą Maspex Wadowice, właściciela m.in. takich marek jak Lubella, Tiger czy Łowicz. Agencja została wyłoniona na podstawie przetargu ogłoszonego jesienią. Do zadań Mindshare Polska będzie należało opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizacja kampanii we wszystkich typach mediów dla wszystkich marek Grupy Maspex Wadowice. 

Fot. 
www.pl.fotolia.com/ooh

JK