Domy mediowe wygrały przetargi na obsługę mediową i nadal będą planować i kupować media dla dwóch firm, z którymi współpracowały do tej pory.
MediaCom ma pracować dla P4, właściciela spółki Play przez kolejne dwa lata. Agencja obsługuje budżet mediowy operatora komórkowego od 2010 roku. Na mocy wygranego, trzeciego z kolei przetargu umowa może zostać przedłużona.
P4 to wg Kantar Media w 2015 roku wydał na reklamę w mediach tradycyjnych ok. 360 mln zł.
Z kolei Mindshare Polska w 2014 roku rozpoczęła współpraca z Grupą Maspex Wadowice, właściciela m.in. takich marek jak Lubella, Tiger czy Łowicz. Agencja została wyłoniona na podstawie przetargu ogłoszonego jesienią. Do zadań Mindshare Polska będzie należało opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizacja kampanii we wszystkich typach mediów dla wszystkich marek Grupy Maspex Wadowice.
JK