Logo

Trade marketing

Focus Advantage od sześciu lat projektuje dla Colgate-Palmolive

Z początkiem tego roku firma Colgate-Palmolive po raz kolejny powierzyła agencji marketingu zintegrowanego Focus Advantage zaprojektowanie opakowań prezentowych zestawów kosmetyków Palmolive na rynki europejskie.

Współpraca pomiędzy firmami rozpoczęła się z początkiem 2011 r., a ostatnia edycja opakowań z produktami Palmolive trafiła w 2015 r. w okresie świątecznym na półki sklepów w Europie Środkowo – Wschodniej oraz krajach Nordyckich.

Agencja Focus Advantage wraz z agencją eventową Imagine Nation oraz agencją digitalową Comfitura należą do grupy agencyjnej Focus Media Group, nagrodzonej tytułem agencji roku w 2012 r. przez Media & Marketing Polska, przy okazji corocznego Raportu dotyczącego rynku agencji marketingu zintegrowanego. W tym samym Raporcie w roku minionym agencja otrzymała kolejne wyróżnienie, tym razem za całokształt działań.

JK