Logo

Marketing MIX

Ruszyła światowa kampania reklamowa Coca-Cola „Taste the Feeling”

„Taste The Feeling” to nowa, globalna strategia marketingowa marki Coca-Cola. W Polsce, start kampanii reklamowej Taste The Feeling odbył się 21 stycznia 2016 r.

Pierwszym wyemitowanym spotem reklamowym, spośród 10 przygotowanych, jest „Motyw przewodni”.

– „Taste the Feeling będzie wyjątkową kampanią. Chcemy, aby każdy Polak miał szansę zobaczyć i poczuć, czym tak naprawdę ona jest. Wykorzystana w tej kampanii narracja i sytuacje życiowe zostały przedstawione tak, aby mogli się z nimi utożsamić konsumenci na całym świecie.” – mówi Urszula Szymczyk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Spotom reklamowym będzie towarzyszyć również kampania outdoorowa, która rozpocznie się z początkiem lutego. Będzie ona promować nowy wizerunek Coca-Coli. Oparty on będzie na zdjęciach przedstawiających ludzi w zwykłych sytuacjach życiowych, które dzięki przyjemności picia zimnej Coca-Coli stają się wyjątkowe. Nowe banery reklamowe Coca-Cola pojawią się w największych miastach Polski, a także tam, gdzie konsumenci spędzają ferie zimowe.

Zobacz spoty:

[youtube=”-AmKP9VE2Ms”]

Razem z kampanią telewizyjną ruszy ta w mediach internetowych oraz portalach społecznościach po to, aby dotrzeć do wszystkich grup wiekowych.

Za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline odpowiada dom mediowy MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów – McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL – agencja Fortis, za kreację i obsługę w social media – agencja SMG Next, za obsługę Obsługa PR – BIS! Błasikiewicz i Sworowska Agencja Public Relations s.c.

KL