Logo

Marketing MIX

Havas Media dla Dr. Wolff

Havas Media Group wygrało przetarg na obsługę mediową marki Alpecin z portfolio produktów Dr. Wolff.

Reklamodawca rozstrzygnął rozpoczęty w lipcu ub.r. przetarg na obsługę budżetu mediowego dla marki Alpecin. Zwyciężyła agencja Havas Media, która w styczniu 2016 rozpoczęła współpracę z Dr. Wolff na rynku polskim oraz niemieckim. Działania komunikacyjne są prowadzone z centralnej siedziby firmy w Bielefeld poprzez lokalne biura Havas Media. W zakres obsługi wchodzi planowanie i zakup kampanii we wszystkich mediach.

Dr. Wolff jest wieloletnią, innowacyjną firmą farmaceutyczną założoną w 1905 roku przez dr Augusta Wolffa w Niemczech. Flagowymi produktami marki Alpecin są: szampon kofeinowy Alpecin C1 przeciw wypadaniu włosów; płyn kofeinowy Alpecin Caffeine Liquid pobudzający cebulki włosów; oraz szampon kofeinowy o podwójnym działaniu (przeciw wypadaniu włosów oraz przeciw łupieżowi) – Alpecin Double-Effect Caffeine. 

Havas Media Group – wiodąca na świecie grupa specjalistów w dziedzinie marketingu i komunikacji. W jej skład wchodzą niezależne agencje mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez Havas Sports & Entertainment – największą na świecie sieć agencji budujących zaangażowanie marek w marketing sportowy i rozrywkowy. Zarówno Havas Media, Arena Media, jak i Havas Sports & Entertainment korzystają na co dzień z wiedzy wyspecjalizowanych jednostek rozwijanych w ramach struktury Havas Media Group: Artemis (globalna sieć zarządzania danymi), Ecselis (performance marketing), Mobext (sieci mobilne), Socialyse (media społecznościowe) i Affiperf (globalne narzędzie zakupowe Havas w obszarze RTB). Za content marketing w globalnej sieci Havas odpowiadają: Havas Sports & Entertainment, Cake (Paryż, Londyn, Nowy Jork), Havas Hospitality i Havas Productions. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

JK