Firma OCTIM zakończyła właśnie proces rebrandingu swoich dwóch kluczowych grup produktów – octów i musztard. To pierwszy etap zmian związanych z wprowadzeniem całościowego nowego wizerunku firmy.
Producent octów, musztard i ketchupów z Olsztynka działa na rynku od 1965 r. Odświeżenie logo oraz wprowadzenie nowych etykiet produktów związane jest z rozwojem firmy oraz dynamiczną rozbudową sieci dystrybucji.
Opracowanie nowego wizerunku marki Octim powierzono agencji brandingowej Brandy Design, która jest laureatem wielu branżowych nagród, m.in. Effie Awards, która to rzadko trafia do dizajnerów. Agencja w swoich projektach zawsze dąży do podkreślenia indywidualnego charakteru marki poprzez przemyślane wzornictwo, co wpisuje się w założenia marki OCTIM.
[galeria=”1″]
Odświeżony wizerunek firmy ma podkreślać tradycyjny proces produkcji z wykorzystaniem receptur przekazywanych na Warmii i Mazurach od pokoleń oraz najwyższą jakość produktów. Działania wizerunkowe to efekt zmian w handlu spółki OCTIM, które są wdrażane od 2015 r. W celu intensyfikacji działań w mediach pod koniec minionego roku nawiązano współpracę z agencją public relations, Wordsmith PR z Olsztyna, natomiast o rozwój innowacji i nowych produktów zadba dział badań i rozwoju.
JK