Do końca marca trwać będzie konkurs konsumencki realizowany obecnie przez Focus Advantage oraz Comfiturę (spółki Focus Media Group) dla Princes Foods ‒ marki będącej światowym dostawcą jedzenia i napojów.
W ramach kampanii „Tuńczyk Princes na co dzień i od święta” Focus Advantage i Comfitura dla Princes Foods komunikacja prowadzona jest w Internecie oraz w sieciach handlowych.
Focus Advantage odpowiada za koncepcję kampanii, mechanikę oraz koordynowanie przebiegu konkursu wraz z przygotowaniem materiałów POSM oraz stickerów na produkt z komunikacją konkursową. Materiały promocyjne zostały przygotowane na podstawie dedykowanej sesji zdjęciowej z autorskimi przepisami na dania z tuńczyka. Dania posłużyły również jako inspiracje dla internautów do przygotowywania własnych potraw i zgłaszania ich na stronie konkursowej www.konkurstunczyk.pl.
Za kreację strony i egzekucję media planu odpowiada Comfitura reprezentująca digitalowe kompetencje FMG.
Marka Princes Foods zdecydowała się kontynuować współpracę z Focus Media Group po niezwykle udanym konkursie konsumenckim przeprowadzonym rok temu. W trakcie trwania 3-miesięcznej kampanii uzyskano ponad 1 200 zgłoszeń.
JK