Logo

Marketing MIX

Marketing to Millenials – tematem lutowego OOH magazine

Millenialsi. To ich uczyniliśmy tematem pierwszego w tym roku numeru OOH magazine. Za 10 lat będą stanowić 80% zatrudnionych, a już teraz poważnie wpływają na gospodarkę swoimi nawykami konsumenckimi.

Organizatorzy konferencji „Marketing to Millenials” starają się poszukać odpowiedzi, jak dotrzeć do tej grupy, a my jako partner wydarzenia – także analizujemy pokolenie Y.

Marcin Gieracz pyta – jakimi Millenialsi są konsumentami? Analizujemy też ich wpływ na gospodarkę i różne jej dziedziny, jak np. opakowania. Ponownie rozmawiamy z ekspertami marketingu o potencjale narzędzi promocyjnych. Tym razem, pytamy ich o to, jak tworzyć skuteczne kampanie, by trafić właśnie do tego pokolenia.

Dział eventów wszedł już na stałe do makiety naszego magazynu. Marcin Prokop, który ma na swoim koncie kilkaset poprowadzonych eventów dla największych międzynarodowych firm, w rozmowie z OOH magazine opowiada o marketingowym potencjale wydarzeń i kulisach pracy konferansjera.

W numerze także o marketingu farmaceutycznym w rozmowie z Alicją Cybulską, Strategy Director w Havas Media Group. A już we wrześniu podczas konferencji Marketing Mix, skierowanej właśnie do branży farmaceutycznej i kosmetycznej, dowiecie się jak tworzyć kampanie dedykowane dla tych segmentów.

Absolutne „must have” każdego marketera to „PROMO” – katalog branży gadżetowej, czyli analiza najważniejszych trendów w upominkach reklamowych nadchodzących sezonów. Dodatkowo przyglądamy się gadżetowym nowościom na 2016 rok i podsumowujemy targi PSI. Pracownicy AXPOL Trading świętują 25 lat działalności na rynku – w numerze przeczytacie o początkach firmy i przyszłości artykułów promocyjnych.

Niebawem spotkacie nas na największych branżowych wydarzeniach pierwszej połowy roku: Marketing to Millenials, Events Solutions, Kongresie Sprzedaż i targach Packaging Innovations. A już we wrześniu widzimy się na FestiwalMarketingu.pl –  tym razem już na trzech halach warszawskiego Expo XXI.

Magazyn można pobrać bezpłatnie TUTAJ

Osoby zainteresowane otrzymaniem bezpłatnie numeru pocztą prosimy o przesłanie mailem adresu wysyłkowego: redakcja@oohmagazine.pl

JK