Logo

Marketing MIX

Michał Kuczmierowski na czele marketingu PKO BP

Po niespełna dwóch miesiącach zajmowania stanowiska dyrektora marketingu PKO BP Marta Konopka zrezygnowała z pełnienia tej funkcji. Z początkiem lutego zastąpi ją Michał Kuczmierowski.

Marta Konopka została dyrektorem marketingu PKO BP z początkiem grudnia ub.r. Zastąpiła Tomasza Marszałła, który przeszedł do Grupy TVN na stanowisko dyrektora marketingu.

Po dwóch miesiącach pełnienia tej funkcji Konopka rezygnuje z jej piastowania z powodów zdrowotnych. Pozostanie w PKO BP jako dyrektor biura zarządzania marką, którym była przed awansem na dyrektora marketingu.

Szefem marketingu PKO BP z początkiem lutego br. został Michał Kuczmierowski, który dotychczas był dyrektorem biura zarządzania marką. Stanowisko to objął w grudniu ub.r. – do PKO BP przeszedł z Banku Zachodniego WBK, gdzie był dyrektorem Santander Universidades.

PKO BP przygotowuje się obecnie do przetargów na obsługę serwisów internetowych i obsługę reklamową.

JK