Logo

Marketing MIX

Pierwszy na świecie nośnik reklamowy mierzący gorączkę

W Warszawie pojawił się pierwszy na świecie city-light, potrafiący mierzyć temperaturę przechodniów. Nośnik wyposażony jest w kamerę termowizyjną i jest w stanie zmierzyć, czy mamy gorączkę – jeden z pierwszych symptomów grypy. Dzięki temu każdy ma szansę zdiagnozować i szybko zareagować na pierwsze objawy choroby.

Citylight ma dodatkową, ciekawą funkcjonalność – po sprawdzeniu temperatury możemy zrobić sobie Thermo-selfie. Zdjęcie możemy później upublicznić w mediach społecznościach z hashtagiem #TherafluThermoscanner lub wysłać np. szefowi, tłumacząc, czemu nie ma nas w pracy.

Kampania wystartowała w weekend 30-31 stycznia w pasażu Wiecha. W lutym Thermo-selfie można przetestować w Złotych Tarasach.

Kampania została przygotowana przez Saatchi&Saatchi Poland we współpracy z Saatchi&Saatchi Switzerland dla marki Theraflu – leku zwalczającego objawy grypy z portfolio GlaxoSmithKline Consumer Healthcare. 

– To dla nas wielka szansa na budowanie interakcji między marką a klientem w innowacyjny sposób. Zaawansowana technologia bliska jest filozofii GlaxoSmithKline Consumer Healhcare, której misją jest tworzenie innowacyjnych produktów pomagających konsumentom robić więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej – mówi Zoltan Rantal Area Marketing Manager, Respiratory Health Multisymptom CEE w GSK.

JK