Logo

Marketing MIX

Agencja Dragon Rouge autorem logo IO Paris 2024

W Paryżu została zaprezentowana nowa identyfikacja kandydata na gospodarza letnich Igrzysk Olimpijskich 2024.

9 lutego rozpoczęła się kampania marketingowa, która ma na celu pokazanie Paryża jako idealnego gospodarza letnich Igrzysk Olimpijskich 2024. O godzinie 20:24 na Łuku Triumfalnym przed setkami widzów zostało pokazane logo, które będzie towarzyszyło kampanii. Od 10 lutego logo znajdzie się na flagach i ozdobach ulicznych w całym mieście ze szczególnym uwzględnieniem Pól Elizejskich.

Autorem identyfikacji Paris 2024 jest agencja Dragon Rouge.

Znak odzwierciedla zarówno historię miasta jak też jego dynamizm i ambicje. Logo zawiera liczbę 24, wizualnie przedstawiającą jeden z największych symbolów Paryża – Wieżę Eiffla, a jednocześnie nawiązuje do daty nadchodzących igrzysk oraz do ostatnich, jakie miały miejsce w Paryżu w 1924 roku.

– Logo pokazuje piękno i elegancję Paryża oraz podkreśla jego status jako nowoczesnego, dynamicznego i kosmopolitycznego, stanowiącego centrum kreatywności, inspiracji oraz nieustannie rozwijającego się – komentuje Mer Paryża Anne Hildago.

Film z prezentacji logo można zobaczyć: TUTAJ

Jest pięciu kandydatów do organizacji letnich Igrzysk Olimpijskich w 2024 roku: Paryż, Los Angeles, Rzym, Budapeszt i Hamburg. Czy igrzyska powrócą do Paryża po stu latach? Dowiemy się podczas 130 sesji gremium Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego w roku 2017 w stolicy Peru – Limie.

www.dragonrouge.com

JK