Logo

Marketing MIX

PIKA biżuteria z walentynkową propozycją

PIKA biżuteria przygotowała dla swoich Klientek wyjątkowy prezent z okazji Walentynek.

Na swojej witrynie zamieściła grafiki z sympatycznymi PIKA&Friends, których perypetie obrazują różne sytuacje związane z uczuciami jakie towarzyszą nam w relacjach z bliskimi. Jednocześnie na fanpage’u marki, kilka razy dziennie dodawane są kolejne odsłony akcji wraz z proponowanymi produktami, a całość opatrzona jest logo marki oraz życzeniami z okazji Walentynek. Do końca 14 lutego br., w rytmie odkrywających się na FB kolejnych „życzeń”, dokładane są nowe grafiki do darmowego pobrania ze strony PIKA biżuteria. Klienci marki, a także wszyscy zainteresowani, mogą dowolnie pobierać z witryny te sympatyczne obrazki bez naruszenia praw i umieszczać je w postach znajomych oraz przesyłać on-line wybranym przez siebie osobom.

Strategia działań zakłada przedstawienie ciepłego, przyjaznego wizerunku PIKA biżuteria, marki user friendly, wśród dotychczasowych użytkowników i pozyskanie nowych, w założonej grupie docelowej. Akcja PIKA&Friends #aperfectmatch będzie trwała do końca 14 lutego br. Za realizacją kampanii stoi agencja Happy&Rich, odpowiadająca za wizerunek oraz strategię rozwoju marki PIKA biżuteria.

www.happyandrich.pl

http://pika.com.pl

 

KL