Logo

Marketing MIX

Świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” – producent jednego z najbardziej popularnych Majonezów w Polsce, startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Wielkanocny materiał ma zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość wyrobu oraz przypomnieć, że sos idealnie sprawdzi się w roli dodatku zarówno na co dzień, jak i od święta.

Kampania rozpocznie już 1 marca br. 15 sekundowe spoty reklamowe emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w Internecie. Całość dopełni komunikacja PR, materiały POS oraz promocja konsumencka (Majonez Kielecki 700 plus 150ml GRATIS).

[youtube=”USKLU1eDToY”]

WSP Społem za pośrednictwem powyższych działań chce wesprzeć i zdynamizować sprzedaż Majonezu Kieleckiego w gorącym okresie, a także pokazać, że tradycyjne przyprawy, takie jak majonez, świetnie sprawdzą w niekonwencjonalnych przepisach.

Za kreację odpowiada Optima Marketing Group Sp. z o.o., produkcją zajełą się PAPAYA FILMS Sp. z o.o, a za działania PR odpowiada Best Brands PR.

KL