Logo

Marketing MIX

PGE zaprasza studentów do konkursu na nośnikach DOOH

Świadomie o Atomie to III edycja konkursu dla studentów w ramach programu „Atom dla nauki”.

Celem konkursu, skierowanego do wszystkich studentów jest nagrodzenie najlepszego rozwiązania zagadnienia problemowego, które związane jest z energetyką jądrową. Zadania podzielone są na osiem kategorii, wśród których znajdują się m.in. polityka, prawo, fizyka czy socjologia.

Aby precyzyjnie dotrzeć do targowanej grupy docelowej w kampanii zostały wykorzystane nośniki digital outdoor, które znajdują się uczelniach wyższych. Niemalże 60 uczelni w Polsce emituje na 200 ekranach spot konkursowy. Skala i zasięg, jakie gwarantują nośniki pozwolą na zwiększenie świadomości w obrębie zagadnienia wśród studentów- dotarcie do 600.000 studentów.  Oprócz informacji na temat samego istnienia konkursu, wyświetlane są komunikaty, które pozwalają przybliżyć jego ideę.

Organizatorem kampanii reklamowej na terenie Uczelni Wyższych i autorem spotu jest Agencja Reklamowa BE Media posiadająca wyłączność sprzedaży agencyjnej na ten kanał komunikacji. Nowa platforma – TV Student to wciąż zwiększająca się płaszczyzna dla reklamy ściśle targetowanej.

Więcej informacji udziela:

Joanna Pełech / Digital OOH Media Director
biuro: 22 379 64 70, mobile: 661 420  969, e-mail: joanna@be-media.com.pl

JK