Logo

Marketing MIX

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek pokierują kreacją warszawskiego biura Deloitte Digital

Przechodzą z DDB&tribal, gdzie pracowali od 6 lat, od 2 lat jako Deputy Creative Directors. Są autorami docenionych w Cannes kampanii, wśród nich m.in. nagrodzony Srebrnymi Lwami Rozkład Jazdy McDonald’s.

Drozdowska i Książek będą zarządzali zespołem kreatywnym w warszawskim oddziale agencji, która właśnie otwiera swoje biuro w stolicy. Łódzki zespół kreacji reprezentują: dyrektor kreatywna Ewa Trzewikowska (która przeszła w 2014 roku z Havas Worldwide) oraz dyrektorzy artystyczni Dominik Jankowski i Piotr Kacprzak.
Szefem zarówno kreacji jak i strategii całej Deloitte Digital jest Michał Owczarek, który zajmuje stanowisko Strategy&Creative Directora Deloitte Digital.
Michał Owczarek zapowiada dalszy rozwój agencji w Warszawie.

– Deloitte Digital pozwoli nam połączyć technologię z myśleniem koncepcyjnym i strategicznym – tłumaczy swoją decyzję Magda. Dziś każda kampania musi być wsparta technologią – dodaje Mateusz – jednak punktem wyjścia powinna być zawsze marka, ludzie i ich potrzeby, a nie narzędzia. Od kilku lat realizujemy głównie kampanie digital, ale do Deloitte Digital wnosimy też nasze ATL-owe doświadczenie – dodaje Magda – okazuje się bardzo przydatne przy realizacji kampanii wykorzystujących wideo czy fotografię.

Magda i Mateusz pracują w branży od kilkunastu lat, a jako zespół od ośmiu. W ich dorobku są nagradzane w Cannes, na Eurobest i Golden Drum kampanie, m.in. Rozkład Jazdy i Chalkboard Menu dla McDonald’s, Sztuka, której nikt nie widział dla Fundacji Audiodeskrypcja czy Park&Drive dla salonu Volkswagena. Realizowali kampanie dla takich marek jak Algida, Allegro, PZU, McDonald’s, Renault, Biedronka, Mercedes-Benz, Coca-Cola czy Lech. Ich doświadczenie obejmuje zarówno działania ATL i BTL, jak i digital i mobile.

Deloitte Digital to globalna agencja interaktywno-konsultingowa należąca do firmy doradczej Deloitte. Jej działalność opiera się na kompetencjach agencji interaktywnej i firmy doradczej. Skuteczności tego modelu dowodzą osiągnięcia Deloitte Digital w Stanach Zjednoczonych i na świecie. Deloitte Digital uznana została przez magazyn marketingowy Advertising Age za drugą największą agencję interaktywną na świecie. W Polsce Deloitte Digital rozpoczęło swoją działalność od akwizycji Digital One, jednej z najbardziej doświadczonych agencji digitalowych w regionie.

JK