Logo

Marketing MIX

Jet Line powiększa flotę MobiJetów – mobilnych billboardów 6x3m  

Jet Line inwestuje w rozwój nośników, powiększając flotę MobiJetów, samochodów reklamowych z dwoma billboardami formatu 18 m.kw. Kolejny etap rozwoju floty oznacza, że od kwietnia br. w ofercie firmy będzie 13 MobiJetów czyli 26 powierzchni 6x3m.

MobiJet to samochód z reklamą w postaci dwóch klasycznych billboardów formatu 18 m. kw., zamontowanych na platformie Iveco. To mobilny billboard,  który zwiększa zasięg miejskich działań marketingowych. 

– Inwestycją w nowe MobiJety odpowiadamy na zapotrzebowanie marketerów na skuteczną i wygodną formę komunikacji w przestrzeni. Kupiliśmy 6 nowych samochodów, które właśnie są przystosowywane do pełnienia funkcji mobilnych nośników reklamowych. Tak jak w przypadku wcześniejszych MobiJetów, tablice reklamowe są zintegrowane z autem. Cały samochód, wraz z szoferką czy burtami, może stać się jedną przestrzenią do komunikacji. Wystarczy nawet 1 dzień obecności w przestrzeni miasta, aby ludzie dowiedzieli się o evencie, nowej inwestycji deweloperskiej, produkcie czy usłudze. MobiJety są właśnie po to: aby w krótkim czasie zbudować duży zasięg. MobiJet jest rozwiązaniem idealnym, gdy w wybranej dzielnicy nie ma klasycznych billboardów, lub też gdy nie ma potrzeby, aby reklama tkwiła tam długo. Proponujemy trasy przejazdów i miejsca postoju,  a MobiJety robią resztę. Są oświetlone, prestiżowe i dobrze widoczne – mówi Andrzej Słomka, Dyrektor Zrządzający, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Jet Line.

Reklamy na MobiJetach będą oświetlone w systemie backlight: źródło światła znajduje się za plakatem i jest równomiernie rozkładane na grafice. Dzięki temu komunikat jest doskonale widoczny także po zmroku.

***

Jet Line / jedna z pierwszych polskich firm outdoorowych, specjalizuje się w komunikacji w przestrzeni. Właściciel ogólnopolskiej sieci Motorway 12x4m, tablic reklamowych adresowanych do podróżujących, umieszczonych przy głównych trasach komunikacyjnych w Polsce.  Jet Line realizuje kampanie outdoorowe, które przynoszą markom zysk. Rekomenduje nośniki, projektuje i produkuje narzędzia skutecznej komunikacji w przestrzeni.

Od stycznia 2013r. prowadzi Fundację Rejs Odkrywców, organizującą pełnomorskie rejsy dla dzieci i młodzieży, będących pod opieką ośrodków opiekuńczo-wychowawczych.

www.jetline.pl

JK