1 marca br. marka Carex rozpoczyna promocję konsumencką „Czysta kasa od Carex”. Każdy, kto kupi dowolne dwa produkty marki, zachowa dowód zakupu i zarejestruje swoje zgłoszenie na stronie www.carex.pl weźmie udział w losowaniu nagród pieniężnych. Łączna pula nagród wynosi ponad 130 000 złotych!
Carex to marka, która codziennie dba o zdrowie skóry całej rodziny, oferując przyjazne dla niej produkty do stosowania w domu i poza nim. Carex jest liderem rynkowym w segmencie mydeł antybakteryjnych*. Z okazji nadchodzącej wiosny, na początku marca marka rozpoczyna ogólnopolską loterię „Czysta kasa od Carex”, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody pieniężne.
To pierwsza ogólnopolska loteria pieniężna organizowana przez markę Carex. W ramach promocji, codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, których łączna pula przekracza 130 tysięcy złotych. Organizując akcję „Czysta kasa od Carex” chcemy zachęcić klientów do wypróbowania wszystkich oferowanych przez markę produktów oraz zainteresować nowe osoby szerokim portfolio Carex. Już sama nazwa promocji nawiązuje do czystości i higieny, o którą dba marka Carex, wychodząc naprzeciw codziennym potrzebom całej rodziny – mówi Anna Pajestka, Brand Manager Carex.
Każdego dnia trwania promocji można będzie wygrać 8 nagród po 100 zł, co tydzień 5 nagród o wartości 1 000 zł, a dwa razy w miesiącu rozlosowana zostanie nagroda w wysokości aż 10 000 złotych!
Aby wziąć udział w konkursie należy dokonać zakupu dwóch dowolnych produktów marki Carex w ramach jednej transakcji, zachować paragon (lub fakturę VAT) i wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na www.carex.pl. Promocją objęte są wszystkie produkty Carex: antybakteryjne mydła w płynie (250, 500 i 1000 ml), antybakteryjne żele do rąk oraz chusteczki odświeżające, a także nowość w portfolio marki – żele pod prysznic.
Akcja promocyjna trwa do 30 kwietnia 2016 r. Organizatorem promocji jest agencja reklamowa i360 Sp. z o.o.
Regulamin loterii dostępny jest na www.carex.pl oraz w siedzibie Organizatora.
*PZ Cussons Polska S.A. za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z wyłączeniem marek własnych sieci handlowych (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Sklepy kosmetyczne, spożywcze, spożywczo-przemysłowe i wielobranżowe, Kioski, Apteki), udziały wartościowe w sprzedaży w okresie skumulowanym styczeń – grudzień 2015 w kategorii antybakteryjne mydła w płynie (definicja wg PZ Cussons Polska S.A.)