Kampania billboardowa zachęca do włączenia się do wspólnej akcji humanitarnej Cisowianki i UNICEF.
Od stycznia br Polskie Zdroje, właściciel marki Cisowianka, wspierają UNICEF w realizacji ich programów wodnych, które mają na celu zwiększenie dostępu do sprawdzonych źródeł wody pitnej w najbiedniejszych regionach świata oraz w miejscach katastrof humanitarnych. Od stycznia do czerwca 2016 roku na rynek zostają wprowadzone butelki wody Cisowianka oznaczone logo UNICEF, z których część przychodu zostanie przekazana na rzecz programów zapewniających dostęp do czystej wody pitnej.
W marcu rozpocznie się kampania billboardowa informująca o współpracy. Akcja obejmie 1500 nośników OOH w całej Polsce. Kampania potrwa do końca marca. Działania koordynuje Value Media.
Szczegółowe informacje na temat przebiegu akcji, zebranej kwoty i liczby zakupionych pomp wodnych: www.cisowianka.pl/unicef
Źródło: Polskie Zdroje
JK