Logo

Trade marketing

Nowy projekt SaltPepper Brand Design dla Herbapol

Agencja zrealizowała nowy, oryginalny projekt opakowań herbat czarnych i owocowych firmy Herbapol.

Silna konkurencja w tym obszarze prowokowała do stworzenia opakowania opartego na silnych podstawach strategicznych oraz nowatorskiej, impaktowej grafice. Realizacja podkreśla rolę opakowania jako marketingowego narzędzia.

– Staramy się oferować naszym klientom opakowania, które będą nie tylko nowoczesnym rozwiązaniem problemów, jakie stawia przed nami tradycyjna półka, ale przedstawiamy rozwiązania na miarę wyzwań i możliwości jakie stwarza e-commerce. Korzystamy z wieloletnich doświadczeń nabytych przy tradycyjnym podejściu do projektowania opakowań, by wykorzystywać je na nowych polach komunikacji. W tym przypadku komunikacji opartej o szersze rozumienie opakowania, jako manifestacji produktu i brandu. Innowacyjność i pasja jest wpisana w DNA zespołu, jaki pracuje w SaltPepper nad każdym z powierzonych nam projektów – mówi, czuwający nad całością projektu, Aleksander Koczy, Creative Director SaltPepper Brand Design.

Już na pierwszy rzut oka widać, że produkt jest skierowany dla całej rodziny. W celu podkreślenia jego familijnego i emocjonalnego charakteru wprowadzono charakterystyczne rysunki postaci. Dzięki świadomej decyzji o rezygnacji z tradycyjnego sposobu budowy opakowań w tej kategorii rynku, uzyskano możliwość posługiwania się nowoczesną stylistyką tworzącą niepowtarzalny, lekki język komunikacji. Wprowadzone rysunki zmniejszają dystans między nowym opakowaniem, a jego odbiorcą – „oswajają” produkt. Herbatki występują w wielu smakowych wariantach, które zostały rozróżnione nie tylko poprzez deskryptory smaku. Apetyczne kompozycje zdjęć, dorodne maliny, owoce leśne, wiśnie i truskawki, rozświetlone promieniami słońca, pobudzają zmysły smaku. Kompozycje razem z filiżanką i ciasteczkiem w kształcie serca tworzą obrazy zachęcające do zakupu produktu.

Zwieńczeniem całości jest prosta, krótka, pięcioliterowa, łatwa do zapamiętania nazwa. Nazwa pozwalająca konsumentom herbat utożsamić się z nowym rodzinnym produktem o wdzięcznej wymowie – Nasza.

JK