W 2015 roku sektor farmaceutyczny najwięcej środków przeznaczył na reklamę w mediach pozainternetowych – telewizji i radiu.
Z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w czołówce kategorii gospodarczych przeznaczających największą część budżetu na reklamą były farmaceutyki i leki. Firmy z tej branży wydały – 4,48 mld zł, czyli 7,2 proc. więcej niż w 2014 roku.
Producenci farmaceutyków i leków w 2015 roku najwięcej zainwestowali w reklamę telewizyjną, bo blisko 2,9 mld zł (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej). Zwiększeniu uległy również wydatki na reklamę w stacjach radiowych – o 22,8 proc., do 1,2 mld zł.
We wrześniu odbędzie się konferencja Marketing Mix skierowana do przedstawicieli branży farmaceutycznej i kosmetycznej.
8 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa, m.in. Alicja Cybulska, Paweł Tkaczyk i Marcin Gieracz podejmą się zmierzenia z jednym z najciekawszych rynków w komunikacji marketingowej.
Organizatorem targów jest OOH magazine.
Źródło: Wirtualnemedia.pl
Foto: www.pl.fotolia.com/ooh
JK