Logo

Marketing MIX

Rosną wydatki reklamowe branży farmaceutycznej

W 2015 roku sektor farmaceutyczny najwięcej środków przeznaczył na reklamę w mediach pozainternetowych – telewizji i radiu.

Z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w czołówce kategorii gospodarczych przeznaczających największą część budżetu na reklamą były farmaceutyki i leki. Firmy z tej branży wydały – 4,48 mld zł, czyli 7,2 proc. więcej niż w 2014 roku.

Producenci farmaceutyków i leków w 2015 roku najwięcej zainwestowali w reklamę telewizyjną, bo blisko 2,9 mld zł (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej). Zwiększeniu uległy również wydatki na reklamę w stacjach radiowych – o 22,8 proc., do 1,2 mld zł.

We wrześniu odbędzie się konferencja Marketing Mix skierowana do przedstawicieli branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

8 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa, m.in. Alicja Cybulska, Paweł Tkaczyk i Marcin Gieracz podejmą się zmierzenia z jednym z najciekawszych rynków w komunikacji marketingowej.

Organizatorem targów jest OOH magazine.

Źródło: Wirtualnemedia.pl

Foto: www.pl.fotolia.com/ooh

JK