Logo

Marketing MIX

UNIQUE ONE dla Nestlé FITNESS w Polsce

„Żyj pozytywnie” – pod takim hasłem rozpoczęła się ogólnopolska loteria marki Nestlé FITNESS, należącej do Cereal Partners Poland Toruń-Pacific. Organizację loterii „Nestlé FITNESS Simple Steps 2016” powierzono agencji UNIQUE ONE w wyniku wygranego konkursu ofert.

Loteria rozpoczęła się 1 marca i zakończy się 17 kwietnia. Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za stronę organizacyjną loterii, obsługę, a także za przygotowanie adaptacji: KV oraz materiałów POS.

Celem akcji marki Nestlé FITNESS jest promocja zdrowego trybu życia i zbilansowanej diety.

Loteria ma charakter typu instant-win, czyli grający od razu dowiaduje się, czy wygrał. Aby wziąć udział w loterii należy kupić promocyjne opakowanie Nestlé FITNESS, w którym umieszczony jest unikatowy kod, nadrukowany wewnątrz opakowania. Następnie należy wpisać swój kod na stronie www.nestlecereals.com/fitnesspromotion, by sprawdzić, czy się wygrało. Nagrodami w loterii są opaski monitorujące aktywność Runtastic.

Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią reklamową wykorzystującą m.in. działania w TV, na Facebooku i Instagramie.

JK