Logo

Marketing MIX

Łukasz Kawęcki w polskim oddziale Adform

W lutym, do polskiego oddziału firmy Adform dołączył Łukasz Kawęcki obejmując stanowisko Head of Technical Account Management CEE & DACH. Będzie odpowiadać głównie za kierowanie zespołem Technical Account Mangerów w regionie DACH & CEE.

W następstwie dynamicznego rozwoju biznesu w Polsce warszawskie biuro firmy Adform, dostarczające kompleksowe rozwiązania programmatic, wzmocniło zespół o stanowisko Head of Technical Account Management CEE & DACH, które objął Łukasz Kawęcki. Na nowym stanowisku Łukasz Kawęcki będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem Technical Account Mangerów w regionie DACH & CEE, a także za koordynację komunikacji z klientami dotyczącą zmian i rozwoju platformy.

Poprzednio Łukasz Kawęcki związany z Optizen Labs, gdzie przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego, odpowiadając za wdrożenie i obsługę posprzedażową rozwiązań Adobe Digital Publishing Suite. Wcześniej przez ponad 10 lat pracował na stanowisku Dyrektora Sprzedaży w MURATOR S.A.

– Myśląc o ciągłym rozwoju, od początku stawiamy na wysokiej klasy specjalistów w swoich dziedzinach. Łukasz posiada wiedzę, doświadczenie oraz umiejętności menedżerskie, które doskonale uzupełnią kompetencje naszego zespołu. Jestem pewien, że jego dołączenie do Adform przyczyni się do umocnienia naszej pozycji na rynku – mówi Bartosz Malinowski, Commercial Director CEE.

Zespół Technical Account Managerów, którym kieruje Łukasz Kawęcki, zajmuje się szeroko rozumianym wsparciem klientów Adform, czyli: domów mediowych, agencji reklamowych i interaktywnych, a także klientów bezpośrednich. Wsparcie to obejmuje cały proces: od momentu zainteresowania usługami RTB czy ad servingu, przez wdrożenie, szkolenia użytkowników, po konfigurację i optymalizację oferowanych przez Adform narzędzi reklamowych. Rolą Technical Account Managerów jest także przekazywanie wszystkich sugestii klientów dotyczących kierunku rozwoju platformy i wprowadzenia do niej nowych funkcjonalności osobom odpowiedzialnym wewnątrz firmy za dane rozwiązanie. Dzięki temu usługi Adform są jeszcze lepiej dopasowane do ich potrzeb.

JK