Firma Koral w sezonie lodowym 2016 wypuszcza na rynek 7 nowości produktowych. Kilka z nich powstało we współpracy z popularnymi markami z sektora FMCG: Wedel, Oshee Vitamin i Łaciate.
Popularne lody Grand dostępne będą w 2 nowych smakach (Panna Cotta z musem malinowym oraz Mascarpone z sosem o smaku tiramisu), a dzięki współpracy z marką Wedel oblane będą czekoladą od znanego producenta. Dwa nowe lody Łaciate (rożek i kanapka lodowa) to efekt kontynuacji współpracy z marką Łaciate z ubiegłego roku. Ciekawą propozycją są lody wodne z witaminami, minerałami, magnezem i witaminą B6, które oprócz walorów orzeźwiających pomogą uzupełnić niedobór substancji odżywczych w organizmie i usunąć zmęczenie.
Niezależnie od tego, Koral wzbogaca swoją dotychczasową ofertę o zupełnie nowe smaki. W 2016 roku jednym z głównych owoców, na które stawia popularny producent z Nowego Sącza, jest mango. Sorbet mango znajdziemy w popularnych lodach (Oskar, Solo, Top Milker) czy reklamowanym jako „Hit lata 2016” Rollerze.
Wprowadzenie nowej linii produktów i odświeżenie wizerunku dobrze znanych lodów to odpowiedź PPL Koral na zapotrzebowanie rynku konsumentów oraz najnowsze trendy w branży spożywczej. Akcja ma dotyczyć lodów impulsowych, a nowe produkty będą dostępne w sklepach w całej Polsce.
Nowa oferta ma być wspierana przez kampanię reklamową wykorzystującą zarówno działania ATL jak i BTL. Firma planuje również przeprowadzenie ogólnopolskiego konkursu konsumenckiego pod hasłem „Pora na Koral”. Za działania marketingowe w Internecie oraz kreację i organizację konkursu odpowiada agencja interaktywna Veneo. Spot reklamowy wyprodukowany został przez Studio Filmowe Wojtek Wojtczak.
JK