Rok 2016 jest wyjątkowy dla marki 4F. Na Igrzyskach Olimpijskich Rio 2016 w strojach 4F wystąpią nie tylko reprezentanci Polski, ale także zawodnicy z Serbii i Łotwy. To pierwszy przypadek w historii, kiedy polska marka odzieżowa ubierze sportowców z innych krajów.
Sport jest wpisany w DNA marki 4F, oferta obejmuje nie tylko kolekcje dla profesjonalistów, ale także dla amatorów – pasjonatów i entuzjastów sportu. 4F propaguje zdrowy tryb życia, chce motywować do podjęcia aktywności sportowej. Z tego powodu 7 marca br. ruszyła kampania pod hasłem „4F. Zacznij. Wytrwaj”, która prowadzona będzie w kilku odsłonach do września 2016 roku.
Pierwszy etap kampanii to faza „trenerska”, w której do współpracy marka zaprosiła trójkę ekspertów, trenerów personalnych. Adrianna Palka, Marcin Zontek i Tomasz Stańczyk na co dzień pracują w klubach fitness i najlepiej wiedzą, z jakimi przeciwnościami mierzą się ich klienci oraz jakich używają wymówek.
Na specjalnie stworzonej stronie kampanii zacznijwytrwaj.com trenerzy i ambasadorzy marki zachęcają do walki z wymówkami oraz proponują programy treningowe profilowane pod różne poziomy zaawansowania. Osoby, które zaczną i wytrwają w 28-dniowym treningu (28 dni to czas uznawany za minimalny do wypracowania trwałego nawyku), będą mogły wygrać atrakcyjne nagrody, w tym spersonalizowane koszulki z własnymi wymówkami, które pokonali, vouchery na zakupy w sklepach 4F czy
3-miesięczne treningi personalne z jednym z trenerów.
W pierwszej odsłonie kampanii zostaną wykorzystane następujące materiały kreatywne:
– video wizerunkowe z udziałem Adrianny Palki:
[youtube=”Sa58a71qOF4″]
– video wizerunkowe z udziałem Marcina Zontka:
[youtube=”bE4iXV2LWTY”]
– 8 krótkich (15-sekundowych) filmów wymówek: https://www.youtube.com/playlist?list=PLBntmIHQUz6f1NJU8Up22LTrPiiOHBBGP
Autorem koncepcji kampanii i opiekunem kreatywnym jest Mona Kinal, Dyrektor Marketingu 4F i 4F Junior, za strategie odpowiada Anna Jaroszyńska. Materiały filmowe przygotowała agencja I LIKE MOVIES
Pierwsza odsłona kampanii wizerunkowej 4F będzie promowana w internecie (na największych portalach zasięgowych, platformach VOD i portalach sportowych) oraz w sieci kin Multikino. Za stworzenie landing page kampanii oraz media plan w komunikacji online odpowiada agencja ISOBAR. Działania PR koordynuje zespół komunikacji korporacyjnej OTCF, ze wsparciem BiS! Błasikiewicz i Sworowska Agencja PR.
KL