Logo

Marketing MIX

 Kampania Klasy Ekonomicznej Premium Lufthansy

Rozpoczęła się kampania Lufthansy promująca nową Klasę Ekonomiczną Premium w centrach biznesu i hotelach w 9 miastach Polski.

Nowa Klasa Ekonomiczna Premium to dużo większy komfort w atrakcyjnej cenie – 1.5 razy więcej przestrzeni, więcej udogodnień i rozrywki, możliwość zabrania dodatkowego bagażu i wiele wiele więcej…

W ramach akcji w centrach biznesu ustawiono stanowisko Lufthansy, poświęcone prezentacji Klasy Ekonomicznej Premium. To rodzaj kawiarenki, która zapewnia gościom szereg atrakcji. Stewardessa Lufthansy nie tylko ugości filiżanką aromatycznej kawy czy smaczną przekąską, ale poinformuje również o zaletach Klasy Ekonomicznej Premium, wskaże odpowiednie strony internetowe i zaprezentuje produkt na IPA’dzie – ekspozycja wyposażona została w tablety, na których sprawdzić możemy konkretne połączenia oraz ofertę cenową. Do dyspozycji gości są również materiały BTL – foldery i ulotki. Niecodzienną atrakcją dla gości odwiedzających stoisko Lufthansy jest możliwość doświadczenia wirtualnej wycieczki 3D. Dzięki okularom z technologią Oculus Rift odwiedzający mogą przez chwilę odbyć wirtualna podróż samolotem w nowej klasie Ekonomicznej Premium.

Akcja promocyjna w hotelach obejmuje wykorzystanie nośników LCD, na których emitowane są spoty reklamowe.

 [galeria=”1″]

Kampania realizowana jest w 9 miastach Polski tj. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Poznaniu, Trójmieście, Bydgoszczy, Rzeszowie i Lublinie. 

Za przygotowanie stanowisk, produkcję i logistykę wydarzenia odpowiada agencja MadeInWarsaw. 

Akcja promująca Klasę Ekonomiczną potrwa do 21 marca br. 

JK