Agencja Peppermint powiększyła swoje portfolio o kolejnego klienta. Jeden z największych producentów zdrowej żywności, firma KUPIEC, powierzyła agencji Peppermint obsługę reklamową 360 szeroko zakrojonej kampanii wizerunkowej jednego ze swoich produktów.
Współpraca między firmą KUPIEC i agencją Peppermint rozpoczęła się w styczniu, po wygranym przetargu, w którym starowały trzy agencje.
– Zaproponowane przez agencję strategia i koncept kreatywny to zupełnie nowe, innowacyjne spojrzenie na nasz produkt, wyróżniające się na tle pozostałych propozycji – mówi Izabela Jaskólska dyrektor marketingu w firmie KUPIEC.
Agencja Peppermint opracuje całościową strategię pozycjonowania produktu i kompleksową kreację. Działania reklamowe rozpoczną się w pierwszej połowie tego roku.
– Jesteśmy dumni z pozyskania tak inspirującego klienta. Stworzyliśmy unikalną komunikację dla jednego z jego kluczowych produktów i nie możemy się doczekać, aż wdrożymy ją w życie – wyjaśnia Magdalena Krejpcio, New Business Manager w agencji Peppermint.
Umowa pomiędzy firmami została podpisana na rok.
JK