Firma Happy Gifts zajmująca się produkcją artykułów promocyjnych łączących nowoczesny design i innowacyjność, ponownie zaprezentuje się na FestiwalMarketingu.pl i PROMO SHOW, stawiając na bezpośrednie kontakty. Po ubiegłorocznym sukcesie wydarzenia zwiększyła stoisko, a wrześniowe imprezy są jedynymi wydarzeniami targowymi planowanymi w tym roku w Polsce. Happy Gifts organizuje również własne spotkania z kluczowymi klientami.
– Nasza firma w roku bieżącym zdecydowała się na nieco inny sposób działania w odniesieniu do rynku agencji reklamowych. Kosztem imprez targowych zdecydowaliśmy się na działania, które pozwolą nam być bliżej klienta, umożliwią lepsze poznanie jego oczekiwań oraz zbudowanie właściwych relacji biznesowych. Jedynymi imprezami o charakterze targowym w jakich weźmiemy udział w roku bieżącym są wrześniowy FestiwalMarketingu.pl oraz PROMO SHOW. Udział w tych imprezach weźmiemy dopiero drugi raz, ale wyniki i efekty ubiegłorocznego eventu przekonały nas do ponownego udziału. Impreza ta w pełni spełniła nasze oczekiwania. Doskonała organizacja, wysoka frekwencja i jakość odwiedzających sprawiła, że ani przez chwilę nie wahaliśmy się nad ponownym wzięciem udziału w PROMO SHOW. Niewątpliwą zaletą tej imprezy była łatwość i szybkość dotarcia do wielu lokalnych agencji, które niekoniecznie pojawiają się na głównej imprezie jaka odbywa się w Warszawie. Tegoroczne PROMO SHOW jakie odbędzie się w Gdańsku, Poznaniu i Katowicach z całą pewnością pomoże nam w skutecznym dotarciu do szerokiej bazy agencji reklamowych z naszą ofertą i propozycją dotyczącą aktywności promocyjnych jakie już przygotowujemy z myślą o ostatnim kwartale bieżącego roku – mówi Tomasz Przewoźnik, Sales&Marketing Director Happy Gifts Europe.
Happy Gifts Europe jest właścicielem trzech marek: Lecce Pen® długopisy plastikowe z wieloletnią tradycją, B1® metalowe długopisy reklamowe, które wyróżnia oryginalny design oraz notesy thINkme®.
– Ta ostatnia pozycja to bestseller 2015 roku na rynku notesów promocyjnych. Ale jak wiemy produkt to nie wszystko. Rozwijamy nasze technologie znakowania, gdyż percepcja 2D i 3D oraz kreacja, mają ogromny wpływ na pozycjonowanie marek naszych klientów. My to wiemy i dlatego naszym celem jest maksymalizacja doświadczeń „Touch, look and feel” – podkreśla Agata Plesińska, marketing manager Happy Gifts Europe.
Firma jako producent dociera do klientów współpracując z siecią partnerskich agencji reklamowych bazując na rzetelnej informacji, wiedzy i doświadczeniu.
– Nasi klienci mogą być pewni, że otrzymają wsparcie na każdym etapie procesu sprzedaży, począwszy od konsultacji, projektowania, poprzez monitoring procesu produkcji oraz znakowania, kończąc na transporcie do klienta – dodaje Agata Plesińska.
FestiwalMarketingu.pl odbędzie się w dn. 7-8 września w EXPO XXI w Warszawie. PROMO SHOW w 3 miastach: Gdańsku – 13 września, Poznaniu – 14 września i zakończy się dzień później w Katowicach. Organizatorem wydarzeń jest OOH magazine
KL