Logo

Marketing MIX

ContentHouse rozpoczyna współpracę  z Grupą PSB  

Współpraca agencji z Grupą PSB rozpoczęła się w marcu. Umowa została podpisana na 12 miesięcy. ContentHouse odpowiadać będzie za doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji w obszarze mediów cyfrowych. Agencja realizować będzie również konsultacje UX dla serwisów Grupy PSB.

– Grupa Polskie Składy Budowlane to największa i najszybciej rozwijająca się sieć hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Nasza rola polega m.in. na analizie aktywności marketingowej Grupy PSB oraz opracowywaniu wytycznych zwiększających skuteczność w poszczególnych kanałach komunikacji – mówi Grzegorz Miłkowski, Managing Director agencji ContentHouse.

Grupa Polskie Składy Budowlane działa na rynku od 17 lat i zrzesza kilkaset małych i średnich firm, które prowadzą handel w 419 składach budowalnych, 208 marketach PSB-Mrówka, a także 45 centrach handlowych PSB-Profi. Grupa PSB wciąż się rozwija i planuje otwarcie kolejnych, nowoczesnych sklepów samoobsługowych PSB-Mrówka, a także placówek PSB-Profi. 

JK