Digital Signage to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin w branży marketingowej. Rozwiązania Digital Signage mają szerokie zastosowanie wszędzie tam, gdzie niezbędne jest przekazanie aktualnej oraz dynamicznej informacji reklamowej. Systemy DS mają wiele niewątpliwych zalet, dzięki którym stają się niepodważalnym konkurentem w obszarze nowoczesnych nośników reklamy. Kluczową zaletą rozwiązań Digital Signage jest przede wszystkim możliwość aktualizacji przekazu oraz treści poprzez Internet oraz szybka komunikacja z wieloma odbiorcami jednocześnie – w jednej lub wielu lokalizacjach. O tych oraz wielu innych możliwościach systemów DS, będą rozmawiać branżowi liderzy oraz eksperci.
Uczestnicy konferencji Digital Signage Summit będą mieli okazje poznać najnowsze technologie komunikacji cyfrowej.
DIGITAL SIGNAGE SUMMIT odbędzie się 20 kwietnia w Warszawie.
W programie wydarzenia m.in.:
-> Digital Signage Unleashed for Mobile
Rafał Federowicz, T-Mobile Polska S.A.
-> Digital Signage jako efektywne narzędzie wsparcie sprzedaży
Marian Tymański, Apella S.A.
-> Rynek Digital Signage w Polsce i na świecie. Najciekawsze kampanie reklamowe minionego roku
Joanna Pełech, Blue Eyes Media Sp.z o.o.
-> Ile nośników reklamowych masz w znajomych na FB?
Sebastian Szysz, ZenithOptimedia Group Sp. Z o.o.
-> O czym pamiętać przygotowując przekaz reklamowy – wybrane zagadnienia
Marta Kwiatkowska-Cylke, Lubasz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych Sp.k.
Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny. Ilość miejsc jest ograniczona.
OOH magazine jest partnerem konferencji.
KL