Logo

Marketing MIX

Nowe wydanie OOH magazine już na rynku

Bieżące wydanie OOH magazine poświęcone zostało tematyce opakowań & etykiet, a eksperci branżowi podsumowują w nim kondycję tego rynku. Numer ten został przygotowany na targi Packaging Innovations, których OOH magazine jest partnerem.

W numerze znajduje się obszerny raport dotyczący kondycji polskiej branży opakowaniowej: analizie poddano etykiety cyfrowe w kontekście strategicznych działań marki, zbadano drugie życie opakowań odkrywając na nowo papier i tekturę, a także pozostałe surowce opakowaniowe jak szkło, metal i drewno. W numerze również o potencjale aktywnych i inteligentnych opakowań, jak również zanalizowano marketingowy potencjał tego „niemego sprzedawcy”.

O tym czym jest branding i jakie wartości powinna nieść ze sobą marka mówi Paweł Tkaczyk, ekspert w dziedzinie budowania marek, a Adela Warać, jedna z najbardziej rozpoznawalnych i charyzmatycznych konferansjerek w Polsce, opowiada o trudnej sztuce konferansjerki, początkach działalności i rynku eventów. Marketingową wiedzą dzielą się z czytelnikami również Michał Mius, Prezes Zarządu WSP „Społem”, Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl, Janusz Rubas, wiceprezes firmy Ustronianka oraz Roman Szymanda, Kierownik Działu Category Management sieci Intermarché.

W numerze także o branży event – nowości w aranżacji i wyposażeniu imprez, analiza kompleksowych rozwiązań multimedialnych dla branży eventowej oraz gadżetowe nowości – niezbędne podczas każdego spotkania.

Wiosną OOH magazine dystrybuowany będzie na kluczowych branżowych imprezach: Kongres SprzedażKongres Poland & CEE Retail Summit oraz Kongres Managera.

Pobierz bezpłatnie numer TUTAJ

Zamów bezpłatny egzemplarz: redakcja@oohmagazine.pl

KL