Logo

Trade marketing

Limitowana edycja jogurtów Fantasia w opakowaniach Ani Kruk

Marka Fantasia przedstawia  limitowaną edycję jogurtów do których opakowania zaprojektowała  projektantka biżuterii, Ania Kruk. Lekki i finezyjny smak dwóch nowych wariantów odzwierciedlają niezwykle kobiece czarne i białe opakowania w stylu glamour.

– W moich projektach skupiam się na współczesnej kobiecie i jej sposobie życia. Dlatego moja biżuteria jest szykowna, ale lekka, do noszenia na co dzień.  Kobiecym potrzebom starałam się też sprostać współpracując z marką Fantasia. Projektując opakowania limitowanej edycji jogurtów Fantasia White oraz Fantasia Black myślałam o zabieganych kobietach, które potrzebują chwili dla siebie. Chwili małej,  codziennej przyjemności – mówi Ania Kruk, projektantka biżuterii modowej.

Limitowana edycja jogurtów Fantasia sygnowana nazwiskiem projektantki, to także dwa nowe wyjątkowe, warianty smakowe. Fantasia Black to połączenie kremowego jogurtu z chrupkimi kakaowymi kulkami – kwintesencja szyku i elegancji. Natomiast Fantasia White urzeka lekkością oraz subtelnością kokosowych kuleczek. Wyszukany smak nowych jogurtów idealnie podkreślają stylowe opakowania projektu Ani Kruk. Na wieczku i etykiecie produktu znajduje się subtelny ornament, a wzór uzupełnia stylizowany, złoty lub srebrny napis.

Nowe wersje Fantasji to nie jedyne niespodzianki wynikające z tej wyjątkowej współpracy. W marcu pojawiła się na rynku unikalna kolekcja biżuterii ANIA KRUK Inspired by Fantasia, złożona z delikatnych, koronkowych wzorów, w których ukryty jest monodram „K”, nawiązujący do nazwiska projektantki. Kolekcję łączy niewymuszona elegancja  i szykowna prostota tak charakterystyczna dla marki ANIA KRUK. Biżuteria będzie dostępna w butikach ANIA KRUK oraz do wygrania w ogólnopolskim konkursie internetowym.

W marcu ruszyła także nowa kampania limitowanej edycji jogurtów. Elementami kampanii są: emisja spotu reklamowego, działania digitalowe oraz konkurs, w którym nagrodami będą zestawy biżuterii z unikatowej kolekcji Inspired by Fantasia. Kampanię uzupełnią aktywności marketingowe w sklepach,
w tym zintensyfikowane promocje produktu oraz lokowanie materiałów POS. Działania PR obejmą prasę oraz media elektroniczne.

Autorem spotu reklamowego promującego limitowaną edycję jogurtów Fantasia jest agencja Platige Image. Koncepcję kampanii reklamowej opracowała agencja Young & Rubicam Polska, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom. Działania PR realizuje agencja ATW Communications.

JK