Logo

Trade marketing

II edycja konferencji Packaging: Marketing and Technology

Instytut PWN po raz drugi zaprasza do udziału w ogólnopolskiej konferencji poświęconej sektorowi opakowań.

I edycja konferencji, która odbyła się w grudniu ub. roku została przyjęta bardzo dobrze przez uczestników: reprezentantów zarówno dużych przedsiębiorstw, jak i z sektora MŚP, odpowiedzialnych za tworzenie i rozwijanie produktów, projektowanie oraz produkcję opakowań, a także za promowanie marek.

Za najcenniejsze walory spotkania uznano: możliwość zawarcia cennych kontaktów biznesowych, poznanie najświeższych trendów rynku opakowań oraz dostęp do praktycznej wiedzy. Program oraz wysoka jakość wydarzenia zwróciły także uwagę licznych mediów branżowych.

II edycja  Packaging: Marketing and Technology będzie kontynuacją spotkania z zeszłego roku. W związku, iż w ankietach uczestnicy najczęściej zgłaszali potrzebę pogłębienia wiedzy z rebrandingu, projektowania oraz wykorzystywania nowych technologii w produkcji opakowań, to właśnie te tematy będą tworzyły główną strukturę programu merytorycznego.

Organizatorzy do udziału w konferencji zapraszają:

– Prezesów, Członków Zarządu, Właścicieli

– Menedżerów ds. marki, Kierowników produktu, Menedżerów ds. marketingu, Design Managerów

– Specjalistów ds. marketingu/sprzedaży, Specjalistów ds. opakowań, Projektantów opakowań

– Pracowników działów zakupów, grafików kreatywnych

oraz wszystkich, dla których tematyka opakowań jest istotna.

Konferencja Packaging: Marketing and Technology odbędzie się 9 czerwca br. w Centrum Konferencyjnym Zielna w Warszawie.

Konferencja jest organizowana przez Instytut PWN

Szczegółowy program i formularz rejestracyjny: ZOBACZ TUTAJ

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

JK